سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با Clip-A-Phone آشنا شوید؛ ابزاری برای اتصال موبایل به کلاه های لبه دار


با Clip-A-Phone آشنا شوید؛ ابزاری برای اتصال موبایل به کلاه های لبه دار

همه ساله در موعد نمایشگاه CES، صدها کمپانی کوچک به امید آنکه محصول تولیدی شان بتواند در برابر خیل عظیم محصولات دیگر کمپانی ها قد علم کرده و متفاوت ظاهر شود، به لاس وگاس می آیند. لازمه سر و صدا کردن یک محصول در نمایشگاه پرهیاهویی همچون CES، ارائه یک تکنولوژی جدید یا حداقل داشتن یک طراحی منحصر به فرد است.

اما Clip-A-Phone هیچ کدام از این شرایط را ندارد. در حقیقت ایده ساخت چنین وسیله ای به قدری احمقانه اما جالب بوده که باعث تمایزش از سایر محصولات حاضر در این نمایشگاه بزرگ تکنولوژی شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از اسم Clip-A-Phone پیداست که دقیقا چه کاری انجام می دهد. این وسیله پلاستیکی، ابزاریست که می تواند موبایل شما را به لبه کلاه های لبه دار وصل کند. بنابراین می توان آن را رقیبی برای دوربین های گوپرو به حساب آورد، با این تفاوت که برای خرید این محصول تنها کافیست 20 دلار هزینه کنید. Clip-A-Phone ضمنا یک ریموت کنترلر بلوتوث برای کنترل شاتر دوربین هم دارد و همراه با یک اپلیکیشن ویژه و رایگان عرضه می گردد.

پاول دآنجلو، رئیس کمپانی .CSS Inc مغز متفکر پشت ساخت این وسیله بوده. شرکت وی بنابر شعار خودش طیف گسترده ای از “محصولات باکیفیت با قیمت های شکست ناپذیر” را به فروش می رساند که اغلب آنها را “در تبلیغات تلویزیونی دیده اید”.

دآنجلو گذشته جالبی دارد. او زمانی بازیگر و کارگردان بوده و همزمان به تهیه کنندگی موزیک و فیلم های سینمایی می پرداخته. طرفدارانش بیشتر از تمام آثاری که در آنها بازی کرده، او را به خاطر بازی در نقش رانی آنجلو در سریال تلویزیونی محبوب Sleepaway Camp می شناسند.

paul-deangelo

این بازیگر قدیمی معتقد است که Clip-A-Phone محصول بسیار موفقی خواهد شد و دلیل حضور او در نمایشگاه CES، مذاکره با کمپانی های بزرگ برای تولید نسخه های برند از این محصول نامتعارف بوده است.

دآنجلو می گوید که گیره این محصول در آمریکا و از پلاستیک نشکن تهیه شده، اما ریموت کنترلر آن به خاطر هزینه های بالای تولید در ایالات متحده، توسط چینی ها تولید می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا Clip-A-Phone به مرحله تولید انبوه می رسد یا خیر؛ همه چیز بستگی به مذاکرات دی آنجلو با سران کمپانی های بزرگ و میزان متقاعدکننده بودن صحبت های او دارد تا بتوانیم آن را در آینده از نزدیک تجربه کنیم.

منبع: CNET

برچسب‌ها:cesCES2016Clip-A-PhoneGoProگوپرو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
با پرچم دار جدید Xiaomi آشنا شوید