سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واشنگتن: آژانس بین‌المللی اتمی باید گزارش دقیق از برنامه هسته‌ای ایران ارائه دهد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که دیروز گزارش‌هایی از اختلاف روسیه با برخی کشورهای غربی در باره آخرین گزارش آژانس بین‌المللی اتمی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به میان آمد، آمریکا امروز (چهارشنبه) از آژانس بین‌المللی اتمی درخواست کرده است تا گزارش مفصلی از جزییات برنامه هسته‌ای ایران ارائه دهد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتد پرس» آمریکا ازآژانس بین‌المللی هسته‌ای در خواست کرده تا گزارش دقیقی  از  اجرای تعهد ایران در مسیر توافق هسته‌ای را فراهم کند.

بعد از ادعای چند کشور غربی مبنی بر سطحی بودن آخرین گزارش آژانس بین‌المللی هسته‌ای از جزییات برنامه‌ها و مکان های هسته‌ای ایران، آمریکا به طور رسمی چنین سخنانی را بیان ساخته است.

البته چین و روسیه در تضاد با رویکرد برخی کشورهای غربی، از مفاد آخرین گزارش آژانس راضی هستند.

آسوشیتد‌پرس نوشت: «هنری اس انشر» رییس هئیت آمریکا در آژانس بین‌المللی اتمی امروز (چهارشنبه)  گفت که ارائه گزارش قوی و دقیق از اجرای تعهدات ایران حتی در زمان توافق کنونی نیز حیاتی است.

انتهای پیام/

 

 


ویدیو مرتبط :
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به ایران می رود