سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این گربه عکس سلفی را از شما هم بهتر می‌گیرد


این گربه عکس سلفی را از شما هم بهتر می‌گیردآی تی رسان/ دنیای اینترنت سرشار از تصاویر مختلف گربه‌هاست،‌ حیواناتی که در اطراف خودمان هم زیاد می‌بینیم و معمولا بدون تفاوت از کنارشان عبور می‌کنیم. اما اگر به شما بگویند که یکی از این گربه‌ها قادر است تا عکس‌های سلفی منحصر به‌فردی بگیرد، چه احساسی پیدا می‌کنید؟

با مَنی (Manny) آشنا شوید، گربه‌ای که قادر است حتی از شما نیز عکس سلفی بهتری گرفته و در اینستاگرام ده‌ها هزار فالور دارد. این گربه بسیار به گرفتن عکس علاقه داشته و به خصوص این کار را با دوربین GoPro به خوبی انجام می‌دهد. در هر کجا که صاحب منی با دوربین به وی نزدیک می‌شود، او خودش را به دکمه دوربین رسانده و یک عکس سلفی می‌گیرد.

صاحب این گربه تعداد بسیار زیادی از عکس‌های سلفی حیوان خانگی‌اش را در اینستاگرام پست کرده است، حتی تصویری که با دوستان سگ منی گرفته شده است. در زمان تحویل سال نو شهرت منی افزایش نیز یافت، چرا که یکی از عکس‌های سلفی این گربه بر روی وب‌سایت 9gag قرار گرفت و بالای یک میلیون لایک گرفت.


منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
@.....@ عکس سلفی گربه @....@