مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



دفاع رژیم آل سعود از اعدام شیخ نمر


به گزارش شیعه آنلاین ، نماینده رژیم آل سعود در سازمان ملل، بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای از تصمیم این رژیم برای اعدام شیخ النمر، روحانی برجسته عربستان دفاع کرد.

رژیم عربستان سعودی، بامداد سه‌شنبه بار دیگر از تصمیم اعدام «نمر باقر النمر»، روحانی برجسته عربستان سعودی و 46 نفر دیگر دفاع کرد.

نماینده عربستان در سازمان ملل، در بیانیه‌ای مدعی شد تمامی این 47 نفر در دادگاه‌های «عادلانه و منصفانه، بدون در نظر گرفتن وابستگی‌های فکری، نژادی یا فرقه‌ای آنها» محکوم شده بودند.

عربستان سعودی، روز شنبه نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه و 46 نفر دیگر را با اتهام آنچه شرکت در فعالیت‌های «تروریستی» خوانده شده بود، اعدام کرد.

رژیم عربستان در حالی نام «شیخ نمر» را در کنار متهمان به انجام فعالیت‌های تروریستی قرار داد که او به دلیل فعالیت‌های سیاسی و حقوق بشری دستگیر شده بود.

تحلیلگران اعلام همزمان اعدام این 47 نفر را اقدامی نمایشی از سوی این رژیم برای وانمود به حفظ اصل بی‌طرفی و اجتناب از تبعیض‌های مذهبی می‌دانند.   

اظهارات نماینده عربستان در سازمان ملل ساعاتی بعد از انتقاد سخنگوی «بان‌کی‌مون»، دبیر کل سازمان ملل متحد مطرح می‌شد که از ماهیت صدور حکم برای نفرات اعدام‌شده و بی‌طرفی دادگاه‌های صادر کننده آنها ابراز نگرانی کرده بود.

در بیانیه این مقام رژیم آل سعود آمده است: «نمایندگی دائمی پادشاهی عربستان سعودی تأسف عمیق خود را از بیانات منتسب به بان‌کی‌مون درباره اعدام‌ها در این کشور ابراز می‌دارد.»


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد