ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان جوان پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 18:40

بازیکنان جوان پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

ایرنا/ رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان جوان پرسپولیس در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند و امیدوارم مسئولان راهکار های درستی برای حفظ آنها در نظر بگیرند.
جعفر کاشانی گفت: برانکو در این فصل بسیار خوب کار کرده و او مربی است که به بهترین شکل از بازیکنان جوان استفاده می کند.
وی ادامه داد: امیدوارم شرایط برای حفظ این جوانان در فصول آینده مهیا باشد و بتوانیم در آینده بازی آنها لذت ببریم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان جوان پرسپولیس فهمیدند که چقدر بار سنگینی برروی دوش آنها هست و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که قطعا با نظر کمیته فنی برطرف می شود. باید کمبود های باشگاه با زیر ساخت های درست برطرف شود.
کاشانی اظهار کرد: کمیته فنی تمام مشکلات تیم را زیر نظر گرفته و مطمئن باشید در زمان مناسب با نظر سرمربی معایب تیم را برطرف خواهیم کرد و تبدیل به تیم بسیار بهتری خواهیم شد.
وی در رابطه با حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر از جمله محمد نوری، گفت: در مورد بازیکنانی که قرار است در نیم فصل جذب شوند، کمیته فنی تصمیم نهایی را با نظر سرمربی خواهد گرفت و از حالا نمی توانم اظهار نظر کنم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اشتباهات داوری فراوانی که در فصل جاری برای این تیم رقم خورده است، اظهار کرد: این مساله بسته شد و دیگر نمی خواهم در این باره صحبت کنم. ما در گذشته با بحران های داوری روبه رو می شدیم، اما یادم می آید پرویز دهداری به عنوان بزرگ پرسپولیس به شکلی تیم را حفظ می کرد که حتی کسی احساس نمی کرد، افت کرده ایم.
کاشانی اظهار کرد: باید به معنای واقعی تبدیل به باشگاه شویم و این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد. افرادی در تیم تربیت شدند که می توانند تیم بزرگ پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برسانند.
وی افزود: می توانیم در لیگ امسال مدعی باشیم اما امیدوارم با حفظ این بچه ها چند سال پشت سر هم هواداران را خوشحال کنیم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: زمانی می توانیم دارای ورزش قدرتمند باشیم که ورزش مان حرفه ای باشد و خصوصی سازی در باشگاه ها مانند تمام دنیا انجام شود. پرسپولیس هنوز یک زمین ندارد و این ها مشکلات مهمی برای حرفه ای شدن است.
وی افزود: مطمئن باشید وقتی باشگاه خصوصی شود، آدم هایی به راس کار می آیند که از جنس فوتبال هستند و تمام زیر ساخت ها با حضور این افراد درست می شوند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پرهیزازالله گفتن زیادی درقرائت قاریان...رهبر