سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اندر حکایات Halo 5؛ ایکس باکس وان پر فروش ترین کنسول ماه اکتبر شناخته شد


اندر حکایات Halo 5؛ ایکس باکس وان پر فروش ترین کنسول ماه اکتبر شناخته شد

از هاله های تبلیغاتی و مانور هایی که مایکروسافت بر سر معرفی و رونمایی بازی هیلو ۵ می داد، معلوم بود که این بازی تکان های محکمی به دنیای Game و Gamer ها وارد خواهد کرد. هیلو ۵ که در آمار فروش نیز رکورد زد، اکنون باعث شده اکس باکس وان پر فروش ترین کنسول نسل هشتمی برای ماه اکتبر شناخته شود. مایکروسافت همواره در تلاش است تا با استراتژی های مختلف، کنسول بازی خود را به اوج برساند.

وین فون/ از هاله های تبلیغاتی و مانور هایی که مایکروسافت بر سر معرفی و رونمایی بازی هیلو ۵ می داد، معلوم بود که این بازی تکان های محکمی به دنیای Game و Gamer ها وارد خواهد کرد. هیلو ۵ که در آمار فروش نیز رکورد زد، اکنون باعث شده اکس باکس وان پر فروش ترین کنسول نسل هشتمی برای ماه اکتبر شناخته شود. مایکروسافت همواره در تلاش است تا با استراتژی های مختلف، کنسول بازی خود را به اوج برساند.

آقای Aaron Greenberg در توییتی اینگونه اظهار کرده که:

تشکر فراوان از طرفداران که اکس باکس وان را پر فروش ترین کنسول ماه اکتبر، و بازی هیلو ۵ را نیز تبدیل به شماره ۱ پر فروش ترین ها کردند. (با استناد به NPD)
پس از چندین ماه کنسول بازی مایکروسافت، در آمار فروش در ایالات متجده از پلی استیشن ۴ پیشی گرفت. اکس باکس وان با وجود بازی ها و محتوای انحصاری بهتر، در فروش عقب تر از پلی استیشن ۴ بوده است. اکنون با استناد به NPD، فروش کلی اکس باکس وان در مقایسه با سال گذشته، ۸۰ درصد افزایش یافته است. همچنین بازی هیلو ۵ نیز در ماه گذشته به عنوان پر فروش ترین بازی شناخته شده است.

آمار فروش بازی ها در ماهی که گذشت به شرح زیر هستند:

۱.) Halo 5: Guardians (XBO)

۲.) NBA 2K16 (PS4, XBO, 360, PS3) [در ماه دوم فروش]

۳.) Assassin’s Creed: Syndicate (PS4, XBO)

۴.) Madden NFL 16 (PS4, XBO, 360, PS3)

۵.) WWE 2K16 (PS4, XBO, 360, PS3)

۶.) FIFA 16 (PS4, XBO, 360, PS3)

۷.) Destiny: The Taken King (PS4, XBO, 360, PS3)

۸.) Yoshi’s Wooly World (NWU)

۹.) Uncharted: The Nathan Drake Collection (PS4)

۱۰.) Rock Band 4 (XBO, PS4)

وقتی به ارقام و اعداد رجوع می کنیم، به این نتیجه می رسیم که پلی استیشن ۴ قوی تر از اکس باکس وان است، اما وقتی از کسانی که تجربه استفاده از هر دو کنسول را داشتند می پرسیم، هر دو دستگاه عالی بوده و تفاوت چندانی باهم ندارند، چه از لحاظ پردازشی و قدرت اجرا، و چه از لحاظ گرافیکی! اما قطعا برتری سخت افزاری پلی استیشن ۴، گاهی خود نمایی می کند و این یک امر بدیهی است. اما مایکروسافت هم به واسطه دایرکت اکس ۱۲، وعده یک افزایش و بهینگی گرافیکی ۲۵ درصدی را داده است. با توجه به این که آپدیت ویندوز ۱۰ ماه نوامبر برای اکس باکس وان منتشر شده است، از این پس شاهد بهبود هایی خواهیم بود که مایکروسافت وعده شان را داده است، اما باید توجه داشت که بیشتر این بهبود ها در بازی های آینده و بهینه شده برای دایرکت اکس ۱۲ محسوس و مشهود خواهند بود.

از دیگر استراتژی های مایکروسافت برای فروش بیشتر کنسول خود، جذب کاربران اکس باکس ۳۶۰، به نسخه نسل هشتمی است. در اخبار قبلی گفته شد که کاربران بسیاری هستند که هنوز از اکس باکس نسل هفتم استفاده می کنند و مایکروسافت برای اینکه این کاربران را قلقلک داده و به نسل هشتم جذبشان کند، ترتیبی داده که اکس باکس وان بتواند بازی های اکس باکس ۳۶۰ را نیز اجرا کند. در این میان بازی هایی که قرار است با اکس باکس وان سازگار شوند، باید اندکی تغییرات به خود ببینند، مایکروسافت حدود ۱۰۰ عنوان از اکس باکس ۳۶۰ را برای اکس باکس وان سازگار کرده است، و اکنون بهترین زمان است که نسل هفتمی های مایکروسافت، راه خود را به سمت نسل هشتم بیابند. طبق اخبار ممکن است بازی های بیشتری از نسل هفتم برای اکس باکس وان سازگار شوند.

شما چه نظری در مورد کنسول اکس باکس وان و موفقیت آن در رقابت با پلی استیشن ۴ دارید؟


ویدیو مرتبط :
معرفی آپدیت ماه می کنسول ایکس باکس وان