سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ نجات مرد 41 ساله از مرگ در خرابه های اطراف شیراز


حوادث/ نجات مرد 41 ساله از مرگ در خرابه های اطراف شیرازمیزان/ مسئول تیم آنست هلال احمر گفت: سگ های جستجو گر در سه دقیقه جسد نیمه جان مرد شیرازی را پیدا کرده و او از مرگ نجات یافت.

اسماعیل اسکندری گفت: روز گذشته خانواده مرد 41 ساله ای با در دست داشتن برگه پلیس آگاهی به هلال احمر مراجعه و از مفقود شدن پدر خانواده خبر دادند. وی ادامه داد: بلافاصله تیم زنده یاب و امداد کوهستان از ساعت 15:30 عملیات جستجو و نجات را برای یافتن مرد 41 ساله در شهرک آرین حوالی شیراز آغاز کردند. به گفته مسئول تیم آنست هلال احمر،سه دقیقه پس از شروع عملیات مرد 41 ساله توسط راک یکی از سگ های زنده یاب پیدا شد.

اسکندری تاکید کرد:مرد نیمه جان در بالای خرابه ای روی یک تپه دراز کشیده و نفس های آخرش را می کشید که تیم امدادی او را پیدا کرده و از مرگ نجات داد.
وی تاکید کرد: مرد مجروح به پائین تپه منتقل و برای ادامه درمان تحویل اورژانس شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
پارت دوم - نجات حیوانات از مرگ و حوادث بوسیله مردم