سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش مصرف فرآورده های نفتی/ افزایش مصرف بنزین و گاز در گلستان


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا امیر بنی کریمی اظهار داشت: سهم بنزین مصرفی در این بازه زمانی، 307 میلیون و 500 هزار لیتر بود که در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 0/7 درصد افزایش دارد.
وی درباره مصرف نفت سفید گفت: مصرف این فرآورده با 8,8 درصد کاهش به 40 میلیون و 382 هزار لیتر در ٩ ماه امسال رسیده است.
بنی کریمی همچنین از مصرف 365 میلیون و 177 هزار لیتر نفت گاز در این دوره زمانی خبر داد و اضافه کرد: از این مقدار 69 میلیون و 500 هزار لیتر آن نفت گاز مصرفی نیروگاهی و 295 میلیون و 670 هزار لیتر آن راغیر نیروگاهی بوده است.
وی تصریح کرد: مصرف کلی نفت گاز( نیروگاهی وغیر نیروگاهی) به نسبت ٩ ماه سال گذشته 19/4 درصد کاهش یافته است.
به گفته بنی کریمی مصرف نفت کوره نیز سه میلیون و 630 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (3 میلیون و 711 هزار لیتر)، 50/5 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان همچنین از مصرف157 میلیون و 283 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) خبر داد و گفت: مصرف این سوخت پاک نسبت به مدت مشابه سال قبل 0/3 درصد افزایش داشت.
وی اظهار کرد: مقدار مصرف گاز مایع (ال پی جی) نقاط مختلف گلستان نیز در این بازه زمانی 84 میلیون و 575 هزار لیتر بود.
استان مرزی گلستان یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد که در 29 شهر و یکهزار و هشت روستا زندگی می کنند.
پیش از این مهدی میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان گفته بود که بیش از 2 هزار و 250 دستگاه وسیله نقلیه عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان به همراه حدود 3 هزار و 500 راننده در این بخش، به مردم خدمات رسانی می کنند.
در بخش جابه جایی بار نیز 8 هزار و 600 وسیله نقلیه با عمری متوسط 15 سال، با 9 هزار و 500 راننده فعالیت می کنند.
1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راه حلی برای کاهش مصرف بنزین