سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهران و مسکو در قبال سوریه اتفاق نظر دارند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت که ما اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد طرف آمریکایی در مذاکرات وین با هماهنگی برخی طرف‌ها می‌خواهد ترتیباتی را طراحی کند که موافقت دیگران را نداشته باشد. 

حسین امیر عبداللهیان با اشاره به اینکه هرگونه توافق در وین باید با اجماع همه طرف‌ها باشد تاکید کرد که تهران و مسکو در قبال سوریه اتفاق نظر دارند.

وی در ادامه راه حل سیاسی را تنها راه حل بحران سوریه دانست و افزود: اگر آمریکا بخواهد از نشست وین برای منافع خودش بهره بگیرد، ایران در این نشست مشارکت نخواهد داشت.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با بیان اینکه 4 ایده سیاسی برای حل بحران سوریه روی میز است اظهار داشت که مسکو و تهران دیدگاه‌های نزدیکی به یکدیگر در این زمینه دارند.

درحال تکمیل...

 


ویدیو مرتبط :
مواضع حماس در قبال بحران سوریه