سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تغذیه/ غذاهای مفید برای کاهش استرس های روزمره


تغذیه/ غذاهای مفید برای کاهش استرس های روزمرهباشگاه خبرنگاران/ جهانگیری متخصص تغذیه؛ در رابطه با تغذیه مناسب برای کاهش استرس روزانه اظهار کرد: غذاهایی که حاوی ویتامین هایی مانند ویتامین B باشند می توانند در کاهش استرس های ناشی از کار، تنش های عصبی جلوگیری کنند.
وی عنوان کرد: ویتامین B را می توان در مواد مغذی مانند موز، پرتغال، برنج البته به مقدار کافی برای بدن تامین کرد.
جهانگیری افزود: غذاهایی که سبوس دار هستند نیز می توانند در کاهش استرس کمک کننده باشند مانند سوپ و آشهایی که با جو سبوس دار طبخ شده و یا بیسکویت هایی که سبوس دار هستند.
وی افزود: خواب شبانه کافی ، عدم استفاده از نوشابه های گاز دار، شکلات های حاوی کافئین هم در کاهش استرس روزانه موثر خواهد بود.
جهانگیری در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از میوه های تازه فصل و برنامه غذایی منظم می تواند در کاهش استرس های روزانه فرد را یاری دهد.





منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
غذاهای غیر مفید