سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ طرح مفهومی از آیفون 7 همراه با کیبورد فیزیکی


تماشا کنید/ طرح مفهومی از آیفون 7 همراه با کیبورد فیزیکی

تا معرفی نسل بعدی آیفون زمان زیادی مانده است، اما این باعث نشده علاقه‌مندان اپل طرح‌های مفهومی متفاوت و خلاقانه خود را برای آیفون 7 منتشر نکنند!

جی اس ام/ تا معرفی نسل بعدی آیفون زمان زیادی مانده است، اما این باعث نشده علاقه‌مندان اپل طرح‌های مفهومی متفاوت و خلاقانه خود را برای آیفون 7 منتشر نکنند!

از زمان رونمایی آیفون 6 اس تنها دو ماه گذشته، اما در همین مدت علاقه‌مندان اپل طرح‌های مفهومی (concept) بسیاری منتشر کرده‌اند که تصورات آنها را، و در برخی موارد آرز‌وهای آنها را، در مورد آیفون 7 نشان می‌دهد که سال 2016 رونمایی خواهد شد.

با وجودی که کاملا مشخص است تنها افراد معدودی در کوپرتینو و شاید تعدادی در چین می‌دانند که سمت‌وسوی طراحی اپل برای آیفون بعدی چگونه خواهد بود، این مسئله جلو هنرمندان را برای به تصویر کشیدن تصوراتشان نگرفته است.

طرح مفهومی‌ای که اخیرا منتشر شده از تمام طرح‌ها جالب‌تر است. در این طرح شاهد آیفون با لبه‌های خمیده هستیم، ولی آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کند وجود صفحه کلید فیزیکی برای آیفون است؛ صفحه کلیدی که به سبک صفحه کلید BlackBerry Priv طراحی شده.

اما این طرح چقدر ممکن است به واقعیت نزدیک شود؟ تقریبا صفر درصد! چراکه بلک‌بری با تولید چنین گوشی‌هایی بدترین دوران عمر تجاری‌اش را سپری می‌کند. مدیر اجرایی بلک‌بری هشدار داده که اگر سال آینده 5 میلیون از دستگاه‌های تولیدی این شرکت به فروش نرسد، به‌طور جدی به خروج از بازار تولید تلفن همراه فکر خواهد کرد. به همین دلیل ساده الهام گرفتن از گوشی‌های شرکتی که در آستانه خروج از بازار موبایل است عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

با تمام این تفاسیر، این طرح مفهومی جالب و سرگرم‌کننده است و می‌توانید تصاویرش را در ادامه مشاهده کنید. نظر شما چیست؟ آیا طراحی آیفون ممکن است زمانی به این سمت‌وسو سوق پیدا کند؟


ویدیو مرتبط :
طرح مفهومی از آیفون 7 همراه با کیبورد فیزیکی