ثبت 108 عنوان مقاله پژوهشگران دانشگاه آزاد همدان در پایگاه‌های معتبر علمی


‌معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: امسال 108 عنوان از مقالات پژوهشگران دانشگاه آزاد همدان در پایگاه‌های معتبر علمی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه همدان، دکتر علیرضا اسفندیاری‌مقدم در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد همدان، با بیان اینکه در 10 ماهه امسال 600 عنوان مقاله پژوهشی به نام ایران و دانشگاه آزاد در پایگاه‌های معتبر علمی دنیا ثبت شده است، اظهار کرد: 108 عنوان از این مقالات اثر پژوهشگران دانشگاه آزاد همدان بوده است.

وی تصریح کرد: امسال دانشگاه آزاد همدان توانسته در پایگاه استنادی اسکوپوس در مقالات نمایه شده رتبه 117 را کسب کند، به طوری‌که تا کنون 108 عنوان مقاله دانشجویان این دانشگاه در این پایگاه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه امسال 13 عنوان کتاب توسط این واحد دانشگاهی چاپ شده که پیش‌بینی می‌شود این آمار تا پایان سال به 20 عنوان کتاب افزایش یابد، افزود: همچنین سه نفر از پژوهشگران دانشگاه آزاد همدان در جشنواره ملی فرهیختگان تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ای راهبردی و پژوهشی دارد که از ابتدای امسال کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد همدان 400 میلیون ریال درآمدزایی داشته و در تلاش هستیم به صورت آزمایشگاه‌های همکار در راستای توسعه و درآمدزایی استان گام برداریم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: در راستای کیفیت بخشی به تولیدات علمی پژوهشگران این دانشگاه و افزایش سطح رقابت‌پذیری در سطح ملی و بین‌المللی نیز امکان دسترسی رایگان دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به پایگاه‌های علمی معتبر فراهم شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد