سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون بسیج دانشجوئی: رئیس جمهور که 2 ساعته برای حادثه فرانسه پیام تسلیت داد چرا دو روز است سکوت کرده؟


معاون بسیج دانشجوئی: رئیس جمهور که 2 ساعته برای حادثه فرانسه پیام تسلیت داد چرا دو روز است سکوت کرده؟

فارس/ معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ضمن محکومیت حوادث پاراچنار و نیجریه از برگزاری مراسم قرائت سوره محمد (ص) در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ضمن محکومیت حوادث پاراچنار و نیجریه از برگزاری مراسم قرائت سوره محمد (ص) در دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

وی در همین خصوص گفت: تروریست ها این بار به منطقه شیعه نشین پاراچنار حمله کرده و موجب شهادت و زخمی شدن 100 نفر شدند و از سوی دیگر ارتش نیجریه نیز در حرکتی وحشیانه به خانه شیخ زکزاکی رهبر شیعیان این کشور حمله کرد و موجب شهادت همسر و پسر این عالم جلیل القدر و بیش از 300 نفر دیگر از شیعیان شدند.

ریحانی با انتقاد از سکوت رئیس جمهور در برابر این حوادث گفت: در حالی که آقای روحانی در دو ساعت به حادثه تروریستی فرانسه واکنش نشان داد و اطلاعیه صادر کرد اما در حالی که دو روز از حادثه نیجریه و یک روز از پاراچنار می گذرد همچنان نسبت به آنها واکنشی نشان نداده است و سکوت کرده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: دانشگاهیان طی برنامه‌ای به عنوان امت واحده در دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به این جنایات و برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار می‌کنند. این مراسم فردا سه شنبه 24 آذر ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در سراسر مساجد دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جای دارد به نمایندگی از تمام دانشجویان بسیجی شهادت این عزیزان را به امت اسلامی به خصوص شیعیان جهان تسلیت گفته و خطاب به دشمنان یادآوری کنم امام شیعیان حسین ابن علی (ع) است لذا شیعیان به تأسی از پیشوای خود هرگز از مرگ نمی هراسند و از آرمان های خود دست نخواهند کشید. حماسه اربعین حسینی امسال که با وجود انواع تهدیدها از سوی داعش برگزار شد نمونه از این شور حسینی است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیام معاون رئیس جمهور بمناسبت روز عطار نیشابوری.سال91