سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa اردیبهشت ماه برای کنسول های نسل هشتم عرضه می شود


شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa اردیبهشت ماه برای کنسول های نسل هشتم عرضه می شود

استودیوی Konus Simulazioni به تازگی اعلام کرده که بازی شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa، که پیش از این روی پلتفرم پی سی عرضه شده بود، بزودی برای کنسول های نسل هشتمی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر می شود.

همان طور که استودیوی سازنده نیز اعلام کرده، Assetto Corsa علاوه بر محتویات پیشین خود، محتویات جدیدی نیز روی دو کنسول مذکور خواهد داشت. در مجموع، بیش از 90 اتومبیل گران قیمت در بازی شبیه سازی شده که از جمله آن ها می توان به Team Lotus 98T، پاگانی زوندا، Ferrari LaFerrari و Mercedes C9 اشاره کرد.

در همین حال، بیش از 20 پیست مسابقه مختلف، براساس نمونه های واقعی آن ها ساخته و در بازی قرار داده شده اند. پیست های مشهوری چون Silverstone Circuit ،Circuit de Spa-Francorchamps ،Autodromo Nazinonale Monza و نیز Nurburgring، از جمله این پیست ها به شمار می روند.

علاوه بر بخش تک نفره، بخش چندنفره نیز در بازی وجود دارد و می توان از طریق چالش ها و مسابقات مختلف، به رقابت با دوستان و سایر گیمرها پرداخت. در نهایت، بازی سمیلاتور Assetto Corsa قرار است که 21 آپریل (2 اردیبهشت) برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت عرضه شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها:Assetto CorsaKonus Simulazioni

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بازی شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa