سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه گرگان: گزارش آژانس انرژی اتمی ثابت کننده حقانیت ایران است


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در گزارش آژانس نکات مثبتی از جمله عدم انحراف فعالیت‏های اتمی ایران به چشم می‏خورد که اثبات این موضوع مساله‏ای است که در تمام سال‏های اخیر ایران می‏کوشید آن را به دنیا بفهماند اما کشورهای استکباری زیربار نرفته و طفره می‏رفتند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: البته در گزارش آژانس چند نکته منفی مانند مطالعه برای تولید بمب اتمی توسط ایران در سال های 2003 تا 2009 به چشم می خورد اما هیچ عقل مُنصف و سلیمی آن را باور نخواهد کرد.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به ایام اربعین و راهپیمایی میلیونی مسلمانان به سوی کربلا اظهار کرد: این راهپیمایی بزرگ‏ترین تجمع عظیم بشری است که نظیری در دنیا ندارد و همه‏ مسلمانان اعم از شیعه و سنی حتی مسیحیان اقصی نقاط دنیا را به سوی کربلا می‏کشاند.
امام جمعه گرگان گفت: این مراسم آثار فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بسیاری دارد و نشان‏دهنده‏ عظمت آرمان‏های الهی امام حسین (ع) است.
آیت‏الله نورمفیدی افزود: ضدیت با ظلم و طرفداری از حق و عدالت و آگاهی انسان جزو مهمترین آرمان‏های آن حضرت بود که شاهد آنیم این آرمان به حق در برگزاری چنین راهپیمایی احیا شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اظهار تاسف از حادثه‏ بیمارستان خمینی ‏شهر اصفهان، این پرسش را مطرح کرد که چرا در سایه‏ حکومت اسلامی و در یک جامعه‏ دینی چنین حوادث غیر قابل قبول اتفاق می‏افتد بطوریکه افراد کم‏بضاعت جامعه نتوانند از خدمات دولت بهره‏مند شوند؟
7331/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آژانس وابسته ی انرژی اتمی