ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاپلو: کونته برای آماده کردن چلسی به اندازه کافی زمان دارد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاپلو شایعاتی را که در چند وقت اخیر از احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی حکایت داشته‌اند، تأیید کرد و گفت که سرمربی تیم ملی ایتالیا خودش را برای قبول مسئولیت هدایت آبی‌پوشان لندن آماده کرده است.

کاپلو در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس اسپورتس ایتالیا اظهار داشت: کونته دارد خودش را برای مربیگری در چلسی آماده می‌کند. او به اندازه کافی برای آغاز تمریناتش در چلسی و آماده کردن این تیم به بهترین شکل ممکن زمان دارد. به نظر من مهمترین عاملی که می‌تواند موفقیت کونته را در چلسی رقم بزند، تیمی است که در اختیارش قرار داده می‌شود. او برای چلسی به مدافعانی جدید نیاز دارد و تعداد مدافعان آماده‌ای که بتوانند به چلسی ملحق شوند، زیاد نیست.

کاپلو افزود: رابطه و شیوه ارتباط برقرار کردن کونته با بازیکنانش، فاکتوری کلیدی خواهد بود. من به شخصه تجربه سختی از مربیگری در تیم ملی روسیه دارم، جایی که همیشه مجبور بودم از طریق یک مترجم حرف‌هایم را به بازیکنام منتقل کنم. کارم در آن تیم آسان نبود، چون بازیکنان همیشه از مربی‌شان انتظار توضیحاتی اضافی و یک بیانیه قاطع را داشتند که آنها را تفهیم کند و اوضاع را تغییر دهد.

آنتونیو کونته از چندی پیش شروع به یادگیری زیان انگلیسی کرده است هرچند هنوز مشخص نیست که تسلط او بر این زبان جهت ارتباط برقرار کردن با بازیکنان چلسی در چه سطحی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زولا (اسطوره چلسی): “چلسی برای کسب جام آماده است”