سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استاندار آذربایجان شرقی: انفجار گلوله توپ در خداآفرین تلفات جانی نداشت/ به طور جدی پیگیر قضیه هستیم


معاون استاندار آذربایجان شرقی: انفجار گلوله توپ در خداآفرین تلفات جانی نداشت/ به طور جدی پیگیر قضیه هستیمایرنا/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اصابت یک گلوله توپ به خانه‌ای روستایی در شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.
دکتر سعید شبستری اظهار کرد: بامداد امروز در جریان درگیری در منطقه مورد مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان، یک گلوله توپ بعد از اصابت به حیاط یکی از خانه‌های روستایی در منطقه قلی‌بیگلو شهرستان خداآفرین منفجر شد که باعث آسیب دیدن این خانه و شکسته شدن شیشه‌های خانه‌های مجاور شد، اما خوشبختانه تلفات جانی دربر نداشت.
وی افزود: طبق نظر کارشناسان نظامی این گلوله توپ از سوی نیروهای ارمنستان شلیک شده است.
دبیر شورای تامین استان با بیان این که مراتب اعتراض رسمی مرزبانی به طرف ارمنی ابلاغ شده است، گفت: تمام اقدامات لازم از سوی شورای تامین استان انجام شده و روند کار از طریق وزارت امور خارجه و مراجع دیپلماتیک به طور جدی در حال پیگیری است.
بر اساس این گزارش، با آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد روز شنبه 14 فروردین، سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در ساعت 19 روز شنبه اصابت شده بود که به غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انفجار بمب در کوهساموی تایلند تلفات جانی نداشت