سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر اطلاعات بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز -دوشنبه - در افتتاحیه چهل و دومین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور در وزارت اطلاعات ضمن تبریک امامت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، نقش دبیرخانه ها را در حرکت جمعی مثمرثمر دانست و گفت: در جهت دهی محتوای کار در حرکت جمعی، عملاً دبیرخانه ها هستند و هر چه دبیرخانه ها هوشمندتر عمل کنند مثمر ثمرتر و ضامن اجرای تصمیم های درست مدیران در سیستم مدیریت کشور خواهد بود.
وزیر اطلاعات اولویت بندی، ساماندهی و نظم در امور دبیرخانه ها را ضروری دانست و گفت: این کار، دبیرخانه ها تصمیم ها و دسترسی ها را راحت تر می کنند و با سرعت دادن بیشتر، بسترساز تصمیم های درست مسئولین می شوند.
وی مسئولین دبیرخانه ها را در انجام امور به نوپردازی و تغییر در روش ها و کارکردها توصیه کرد و گفت: اقتضای کار شما نوپردازی است که باید با تجربه و فکر خود نوپردازی داشته باشید و برای انتقال تجربه و روش مند کردن آن، کمیته ای را در نظر بگیرید تا ثبت و پیگیری کند.
وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه مهمترین اسناد و اطلاعات کشور در دبیرخانه های دستگاه ها وجود دارد، بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد و آمادگی وزارت اطلاعات را برای آموزش های لازم اعلام کرد.
سیام**3070** 1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزرهای حفاظت اطلاعات