ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حرف های ستاره فوتبال بانوان درباره رئیس جمهور و مدیرفنی تیم شان


ورزش > فوتبال ملی - شفقنا نوشت:فرشته کریمی از رئیس جمهور و رسانه برای حمایت شان از تیم بانوان تشکر کرد.

فشار رسانه ها و اعتراض چهره های سرشناس و مردم عادی در شبکه های اجتماعی بالاخره نتیجه داد. به دنبال دستور رئیس جمهور، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سفر تیم ملی فوتسال دختران ایران به مسابقات گرندپریکس در گواتمالا دوباره در دستور کار قرار خواهد گرفت. پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود به دلیل دشواری گرفتن ویزای گواتمالا، قید حضور در این مسابقات را زده است.فرشته کریمی و همبازی هایش در تیم ملی فوتسال دختران خوشحالند که نرفتنشان به مسابقات گواتامالا، این اندازه برای مردم اهمیت پیدا کرده. اما به نظر می رسد او دلیلی بیش از این برای خوشحالی ندارد.به او که زنگ زدیم تازه از فیزوتراپی آمده بود:« بعد از مسابقات مالزی کمی مصدومیت داشتم وباید فیوتراپی می کردم. وقتی گفتند سفر گواتمالا کنسل شده، فکر کردم زمان دارم که چند روز مرتب بروم فیوتراپی. با باشگاهم هم هماهنگ کردم که چند روز تمرین نکنم، ولی حالا که اگر قرار باشد برویم، مجبورم خودم را برای اردوی تیم ملی آماده کنم.»گفت و گوی ستاره تیم ملی فوتیال ایران با شفقناورزشی را بخوانید.

خانم کریمی، بالاخره اعتراض ها کار خودش را کرد و رئیس جمهور دستور دادند سفرتان انجام شود.

از این بابت واقعا خوشحالم. ما واقعا خودمان را مدیون مردم و رسانه ها و به ویژه هنرمندان عزیز می دانیم که کاری کردند که صدای ما به گوش رئیس جمهور برسد. واقعا این اتفاق جای خوشحالی داشت. انتظار نداشتیم نرفتنان اینقدر برای مردم اهمیت پیدا کند.البته این وسط بعضی ها هم احتمالا چون اطلاعات درستی نداشتند فکر کردند رئیس فدراسیون مقصر است و متاسفانه بی احترامی هایی به ایشان هم شد که به نظر من درست نبود. آقای کفاشیان اگر می دانستند برای سفر ما می توانند روی حمایت وزارت ورزش و وزارت خارجه حساب کنند، نمی گفتند که تیم را نمی فرستیم. ما خودمان می دانیم که پیگیری کارهای ما به دلایل مختلف، سختتر از تیم آقایان است.

بعد از دستور رئیس جمهور با بچه های تیم صحبت کرده اید؟ وضعیت روحی تیم چطور است؟

دستور رئیس جمهور دیشب بود و راستش هنوز فرصت نشده با بقیه بچه ها حرف بزنم. ولی حتما آنها هم خوشحال هستند که این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند. مالزی که بودیم فکر می کردیم بازی کردنمان و برد و باختمان برای کسی غیر از خودمان و خانواده هایمان اهمیتی ندارد. شاید خیلی ها تا قبل از قهرمان شدنمان، اصلا خبر نداشتند که ما به چنین مسابقاتی رفته ایم، ولی امروز خدا را شکر طوری شده که رئیس جمهور لطف می کنند و دستور می دهند که به مشکلات ما رسیدگی شود. حالا دیگر احساس تنهایی نمی کنیم.

شایعه شده که چون قرار نیست آقای صانعی با تیم به گواتمالا بیاید، بچه ها خیلی هم دل و دماغ رفتن ندارند.

راستش آقای صانعی در مسابقات مالزی خیلی به ما کمک کردند. ایشان تجربه و دانش زیادی در فوتسال دارند و طبیعی است که دوست داشته باشیم همچنان کنار تیم باشند.

آیا کسی ایشان را از حضور کنار تیم منع کرده؟ 

 تا جایی که خبر دارم خودشان گفته اند انگیزه ای ندارند. خب حق هم دارند. ایشان در مالزی خیلی برای ما زحمت کشیدند ولی بعدا هیچ اسمی ازشان برده نشد. نه عکسی، نه حرفی. طبیعی است اگر انگیزه نداشته باشند.من فکر می کنم بودن یک مدیر فنی مرد خیلی به کیفیت فنی ما کمک خواهد کرد. الان بیشتر تیم هایی که قرار است در گواتمالا با ما بازی کنند، مربی شان همان مربی تیم ملی فوتسال مردانشان است.در گواتمالا گروه سختی هم دارید.بله ما با برزیل و کاستاریکا و پرتغال هم گروه هستیم. گروه ما خیلی سخت تر از آن یکی گروه است. شاید چون گواتمالا میزبان است، گروهش راحت تر شده. آنها با اسپانیا، ژاپن و روسیه همگروه هستند.

4141


ویدیو مرتبط :
بازدید رئیس جمهور از تیم ملی فوتبال