فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان شیمیدان برجسته کشور


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد رضا حسین دخت مولف 126 مقاله ISI با H-index 19 و ارائه دهنده بیش از 100 مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی است.
بر اساس این گزارش وی نویسنده چهار کتاب در حوزه شیمی است که کتاب 'مبانی بیوفیزیک' وی به عنوان نشر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، کتاب 'مبانی بیوشیمی فیزیک' به عنوان کتاب برگزیده دانشگاه تهران و کتاب 'شیمی و کارائی ایران' به عنوان کتاب برگزیده در حوزه شیمی کاربردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتخاب شده است.
دو دوره مدیریت گروه شیمی دانشکده علوم، عضویت در شورای عالی انجمن شیمی، عضویت در هیأت موسس و مدیر مرکز پژوهش و فناوری بیومولکول ها، عضویت در هیأت موسس انجمن مهندسی صوتیات ایران، عضویت در هیأت موسس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران و مسئول پژوهشی بسیج استادان دانشگاه فردوسی مشهد از سوابق اجرایی وی است.
دکتر حسین دخت، تاکنون مجری بیش از پنج طرح برون دانشگاهی بوده و 9 دانشجوی این رشته با راهنمایی وی موفق به اخذ مدرک دکترا شده اند.
وی در حالی مقطع دکترای خود را در دانشگاه شیراز گذراند که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای استفاده از بورس تحصیلی خارج از کشور پذیرفته شده بود.
از این شیمیدان برجسته کشور در هجدهمین سمینار تخصصی شیمی فیزیک ایران که اسفند ماه امسال در کیش برگزار می شود قدردانی خواهد شد.
1922 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نامه 12 هزار عضو هیأت علمی دانشگاهها به سران سه قوه