ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کیانی: تراکتوسازی هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد


مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد تساوی تیمش مقابل صبا گفت: ما سه امتیاز بازی مهمی را از دست دادیم و متأسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم. خوردن گل تساوی در دقیقه 88 تلخ بود و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داشتیم. فکر می‌کنم خستگی بازیکنان در این نتیجه تاثیرگذار بود و این موضوع باعث شد تا تمرکزمان را در دقایق پایانی از دست بدهیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، تأکید کرد:‌ هدف مهم این است که امسال سهمیه آسیا را بگیریم و این برای‌مان مهم است، ولی دوست داریم قهرمان شویم. تراکتورسازی هنوز هم شانس قهرمانی دارد و به هیچ عنوان ناامید نیستیم. ما چند بازی کلیدی داریم که باید در آنها بیشترین امتیاز را بگیریم و منتظر توقف دیگر مدعیان هم باشیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از آمادگی تیمش برای دیدار مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و اظهار داشت: بازی مهمی داریم و این مسابقه برای‌مان حیثیتی است. عربستانی‌ها بی‌جهت جو بدی را در مورد ایران درست کردند و متأسفانه باید برای این دو بازی به زمین بی‌طرف برویم. با این حال فقط به شکست دادن الهلال فکر می‌کنیم و باید این تیم را ببریم تا جواب حاشیه‌سازی‌های عربستانی‌ها را بدهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر!