فروش فوری خودروها با قیمت‌ سال گذشته/ عرضه 7 خودرو با موعد تحویل 20 تا 30 روزه


فروش فوری خودروها با قیمت‌ سال گذشته/ عرضه 7 خودرو با موعد تحویل 20 تا 30 روزهاقتصاد نیوز/ فروش فوری هفت نوع خودرو در مدل های مختلف با قیمت سال گذشته و تحویل 20 تا 30 روزه آغاز شد.
ایران خودرو در بخشنامه‌ای اعلام کرد که ۷ خودرو پژو ۲۰۶، رانا، ال۹۰ دنده اتوماتیک، پژو۲۰۶ صندوقدار، انواع پژو ۴۰۵، انواع سمند و سورن را به صورت نقدی به فروش می‌رساند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که به رغم ارسال درخواست افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت و تشکیل نشدن جلسات این شورا خودروسازان فعلا اجازه افزایش قیمت محصولات تولیدی خود را ندارند.
این بخشنامه حاکی از آن دارد ایران‌خودرو برنامه‌ای برای فروش فوری خودروهای تندر۹۰ دنده معمولی، انواع پارس، ویتارا، دنا و ۲۰۷ آی ندارد.

بر اساس بخشنامه ایران خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و یورو۴ به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو۴ بهینه با قیمت ۳۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.
پژو ۲۰۶ صندوقدار (V۸) با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو۴ بهینه نیز ۳۷ میلیون ۳۸۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین ایران‌خودرو در نظر دارد پژو ۴۰۵ بنزینی (GLX) با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو۴ بهینه را به قیمت ۲۹ میلیون تومان عرضه کند. نوع دوگانه سوز و اس ال ایکس این خودرو به ترتیب ۳۰ میلیون و ۵۷۰ و ۳۰ میلیون ۸۶۶ هزار تومان قیمتگذاری شده است.
تندر ۹۰ - E۲ اتوماتیک با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو۴ به قیمت ۴۷ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و خودرو سمند ال ایکس EF۷ بنزینی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو۴ به ارزش ۳۰ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان عرضه می‌شود. نوع پایه گازسوز این خودرو ۳۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین سورن ELX توربوشارژ با دو ایربگ و یورو ۴ با قیمت ۳۸ میلیون تومان به دست مشتریان می‌رسد. سورن ELX جدید با موتور EF۷ بنزینی و کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ آلومینیومی و یورو۴ نیز با قیمت ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
رانا LX با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو۴ بهینه هم ۳۲ میلیون ۳۸۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. ایران خودرو همچنین برای تمام خودروهای خود فروش اعتباری با تحویل مدت‌دار نیز در نظر گرفته است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: اقتصاد نیوز


ویدیو مرتبط :
تحویل فوری خودرو تا اطلاع ثانوی!