سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسي S7 سامسونگ در بهمن يا اسفند ماه معرفي مي شود


گلکسي S7 سامسونگ در بهمن يا اسفند ماه معرفي مي شود

بر اساس گزارشي که به تازگي از طريق منابع خبري ساکن در کره جنوبي منتشر شده تلفن هوشمند گلکسي اس ۷ سامسونگ احتمالاً در ماه فوريه ۲۰۱۶ (بهمن/اسفند سال جاري) به صورت رسمي رونمايي خواهد شد و هر دو نسخه ي اين محصول از مودم LTE Cat. 12 بهره مند خواهند بود.

ديجياتو/ بر اساس گزارشي که به تازگي از طريق منابع خبري ساکن در کره جنوبي منتشر شده تلفن هوشمند گلکسي اس ۷ سامسونگ احتمالاً در ماه فوريه ۲۰۱۶ (بهمن/اسفند سال جاري) به صورت رسمي رونمايي خواهد شد و هر دو نسخه ي اين محصول از مودم LTE Cat. 12 بهره مند خواهند بود.

در طي ماه هاي پيش مرتباً شاهد شايعاتي بوديم که طي آنها گفته مي شد کمپاني کره اي مي خواهد کهکشاني بعدي خودش را در اوايل سال آتي ميلادي به بازار برساند. اکثر اين شايعات حکايت از آن داشتند که در ماه ژانويه (دي / بهمن) عاقبت از گلکسي اس ۷ پرده برداري مي شود و حالا نشانه ها و منابعي از داخل خود کمپاني به سمت روزي در ماه فوريه اشاره مي نمايند.

اگرچه مابين شايعات موجود و منابع مختلف اختلاف نظر هايي وجود دارد، ولي شايد منطقي ترين تئوري اين باشد که سامسونگ مي خواهد محصول را در ژانويه معرفي و سپس آن را در فوريه به دست کاربران علاقه مند برساند.

در تابستان گذشته غول تکنولوژي کره اي گلکسي نوت ۵ را زودتر از موعدي که انتظار مي رفت رونمايي کرد تا بتواند آن را پيش از رقيب اصلي اش يعني آيفون ۶ اس پلاس راهي بازار نمايد. سايت هاي مختلف، از جمله “فون آرنا”، حالا مي گويند بر حسب شنيده هايشان احتمالاً سامسونگ نقشه اي مشابه را براي گلکسي اس ۷ نيز در سر دارد.

در درياي شايعات مرتبط به کهکشاني آتي شرکت کره اي حرف و حديث هايي نيز راجع به عرضه ديوايس با دو چيپست متفاوت موجود است و ذکر مي گردد نسخه اي از آن با سيستم-روي-چيپ اسنپدراگون ۸۲۰ و نسخه اي ديگر با اگزينوس ۸۸۹۰ توليد خواهد شد و شايعه امروز هم مي افزايد که هر دو مدل به مودم LTE Cat. 12 مجهز خواهند بود.

اين اظهارات در حالي صورت مي پذيرد که تا پيش از اين گمانه زني مي شد فقط تراشه ي پرچمدار کوالکام مودم ياد شده را با خود به همراه خواهد داشت و حالا براي نخستين بار به حضور اين مودم در چيپست اگزينوس ۸۸۹۰ اشاره مي شود.

به صورت تئوري از طريق يک مودم LTE Cat. 12 کاربر قادر خواهد بود سرعت دانلودي معادل ۶۰۰ مگابيت بر ثانيه و سرعت آپلودي برابر با ۱۰۰ مگابيت بر ثانيه را تجربه کند؛ البته به شرط اينکه اپراتوري را پيدا نمايد که ديتا را با چنين سرعتي در اختيارش بگذارد.

نظر شما در اين رابطه چيست و فکر مي کنيد بالاخره چه زمان شاهد عرضه ي گلکسي اس ۷ به بازار خواهيم بود و مشخصه هاي اصلي آن چه هستند؟

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اهمیت ماه های بهمن و اسفند