به زودی شاهد آثار مثبت نامه رهبری خواهیم بود


دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی با بیان اینکه نامهرهبری با ظرافت و درایت خطاب به جوانان اروپایی نوشته شد گفت: به زودی شاهد آثار مثبت نامه رهبر انقلاب خواهیم بود.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان اروپایی اظهار کرد: رهبر انقلاب حادثه تروریستی پاریس را تروریسم کور تعبیر کرده‌اند و خواهان این شده‌اند که جوانان اروپایی به وضعیت کشورهای اسلامی که سالهاست قربانی تروریسم هستند توجه کنند.

وی همچنین افزود: اکنون وقت آن است که کشورهای مرتجع منطقه که کشورهای اروپایی و ابر قدرت‌ها که از داعش حمایت کرده‌اند و اکنون قربانی همین تروریسم شده‌اند به خود بیاید و از حمایت از تروریسم دست بردارند.

نایب رئیس خانه احزاب با اشاره به بازتاب زیاد این نامه در رسانه‌های جهان خاطر نشان کرد: مردم دنیا متوجه شده‌اند که رهبر ایران جهانی فکر می‌کنند و رهبری در این نامه متذکر شده‌اند که چرا استانداردهای غرب دو گانه است و چرا آنها نسبت به حوادث تروریستی در کشورهای اسلامی واکنش نشان نمی‌دهند؟

حشمتیان در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب در این نامه به کشورهای اسلامی هشدار دادند که دست از اختلاف داخلی بردارند گفت: علاوه بر جوانان اروپایی جوانان کشورهای اسلامی هم مخاطب این نامه هستند. اکنون جوانان اروپایی پی برده‌اند که تحصیل فرهنگ غرب به سایرملت‌ها و کوچک شمردن فرهنگهای مستقل یک خشونت خاموش است.

وی در پایان اظهار کرد:‌این نامه موجب بیداری جوانان غربی و اسلامی می‌شود و مثل نامه اول بازتاب زیادی داشته و در آینده نزدیک آثار مثبت این نامه را همانند نامه اول خواهیم دید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آیا به زودی شاهد ربات BB-8 جنگ ستارگان خواهیم بود؟