سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دست سکولارها ۸ سال از مجلس خبرگان کوتاه شد/ وزارت اطلاعات در قضیه تخریب سازماندهی‌شده علما وارد شود


مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نظام استکبار با روحیه انقلابی ملت ایران و تحول در روحیات مسلمانان منطقه مخالفت جدی دارد و قصد تروزج اسلام سکولار و لیبرال را در کشورها دارد.

وی افزود: جناح ها و جریاناتی که از این نوع اسلام دم می‌زنند و از جمهوریت منهای اسلامیت صحبت می‌کنند، نتیجه‌ای این می‌شود که اکنون می‌گویند باید از روحیه مقاومت و استکبارستیزی دست برداشت.

شاکری با بیان اینکه منادیان تفکر انقلابی و مبارزه با استکبار، علما و بزرگان هستند، گفت: علمای انقلابی همواره مورد تهاجم قرار می‌گیرند و این امر به ویژه در انتخابات که اصلی‌ترین نقطه تصمیم‌گیری مردم است، تشدید می‌شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه خواست آمریکا در انتخابات و مخصوصاً انتخابات مجلس خبرگان محقق نشد، گفت: خبرگانی که اکنون اکثریت این مجلس را کسب کرده‌اند، ولایی و با روحیه انقلابی‌اند و دشمن نتوانست در کلیت مجلس خبرگان تأثیر جدی بگذارد.

وی با بیان اینکه پروژه دشمن در انتخابات مجلس نیز همان طرح سنگر به سنگر حجاریان بود، اظهار داشت: دشمن دنبال مجلسی چون مجلس ششم بود، ولی دست کسانی که داعیه‌دار اسلام سکولار بودند 8 سال از مجلس خبرگان و 4 سال از مجلس شورای اسلامی کوتاه شد.

شاکری پیرامون پیگرد قضایی عاملان تخریب شخصیت‌ها و علمای انقلابی اظهار داشت: چند سطح پیگیری قضایی وجود دارد، اول اینکه افراد می‌توانند خود اقدام به شکایت کنند که این مربوط به رسانه‌های داخلی است، ولی در مورد مسائل سازماندهی شده امنیتی چون تخریب سازمان‌دهی‌شده علمای انقلابی وزارت اطلاعات می‌تواند وارد شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در خاتمه خاطرنشان کرد: پس از دولت دوم خرداد که در آن روزنامه‌های زنجیره‌ای پروژه تخریب را اجرا می‌کردند، دولت نهمی به وجود آمد که تا حد زیادی در مسیر شعارهای انقلاب حرکت کرد و جریاناتی که اکنون نیز چنین پروژه‌هایی را پیش می‌گیرند، بدانند که ممکن است بار دیگر با چنین شرایطی مواجه شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه جالب درباره ماموران وزارت اطلاعات