سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر اشرافی شاه عربستان به ترکیه


عربستان و هیأت همراهش به آنتالیا اختصاص داده است. این سفر به منظور شرکت در نشست سران موسوم به «جی بیست» که قرار است 15 و 16 نوامبر (6 روز دیگر) در این شهر ساحلی ترکیه برگزار شود.

روزنامه چپ‌گرای ترکی «قارشی» نوشت: تمامی متعلقات شخصی پادشاه عربستان که شامل ساده‌ترین اشیاء و اسباب از جمله حوله و فنجان و ...، دیشب از طریق هواپیما به فرودگاهی در ترکیه انتقال یافت و از آنجا، این وسایل با 16 کامیون به هتل «قصر ماردان» انتقال یافت. هتلی که آل سعود برای اجاره 18 روزش، 18 میلیون دلار هزینه کرده است.

بر اساس این گزارش، 65 خودروی مرسدس بنز برای هیأت همراه پادشاه عربستان که تعداد آنها به هزار نفر می‌رسد، اختصاص یافته است تا این کشور، دومین هیئت بزرگی باشد که پس از آمریکا در آنتالیا و نشست جی‌ بیست حضور دارد. در این هتل، 646 اتاق برای هیئت سعودی رزرو شده است اما شخص پادشاه و شاهزاده «طلال» در ویلاهای ویژه این هتل اقامت خواهند کرد.

خبرگزاری «جیهان» ترکیه نیز نوشت که قرار است، کارمندان امنیتی عربستان و تیم ویژه خدماتی پادشاه، چند روز پیش از سفر پادشاه به ترکیه سفر کنند.

برخی منابع اعلام می‌کنند: با حضور پادشاه عربستان و هیأت هزار نفره همراه او حدود 15 درصد از قیمت پرداختی بابت خرید هتل محل اقامتش، تنها در عرض کمتر از دو هفته به جیب صاحبان جدید آن خواهد رفت.

انتهای پیام/غ


ویدیو مرتبط :
سفر رضا شاه به ترکیه 1313 ( HD )