سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمار ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس به تفکیک حوزه های انتخابی استان اصفهان


احمدرضا ضیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه های انتخابیه استان اصفهان با احتساب اقلیت ها در مجموع یکهزار و 14 نفر ثبت نام کردند.
وی اظهار کرد: در شهرستان اصفهان 404 نفر، اردستان 22 نفر، خمینی شهر 38 نفر، سمیرم 39 نفر، شاهین شهر، میمه و برخوار 65 نفر، شهرضا و دهاقان 41 نفر و فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین و میاندشت 37 نفر ثبت نام کردند.
ضیایی افزود: در فلاورجان 37 نفر، کاشان و آران و بیدگل 46 نفر، گلپایگان و آران و بیدگل 46 نفر، گلپایگان و خوانسار 47 نفر، لنجان 61 نفر، مبارکه 44 نفر، نایین و خور و بیابانک 23 نفر، نجف آباد و تیران و کرون 53 نفر، نطنز و قمصر 54 نفر و اقلیت های مذهبی 3 نفر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان در 16 حوزه انتخابی اصلی و 35 حوزه انتخابی فرعی برگزار خواهد شد.
تعداد نمایندگان منتخب استان اصفهان 20 نفر با احتساب یک نفر اقلیت مذهبی ارامنه جنوب است و تعداد نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری پنج نفر است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
ت/6994/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان كوثر