ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش باشگاه سایپا به موضوع بازگشت نکونام به استقلال


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 08:18

واکنش باشگاه سایپا به موضوع بازگشت نکونام به استقلال

کاپ/ مدیرعامل باشگاه سایپا که به دلیل فوتبالی نبودنش، روزهای پرتلاطمی را در این باشگاه سپری کرده، حالا بیشتر سعی می‌کند با آرامش به کارش ادامه دهد.
البته تا به حال ٢بار تصمیم او برای برکناری جلالی از سرمربیگری این باشگاه ازسوی هیأت‌مدیره وتو شده است.
مدتی قبل تصمیم به برکناری مجید جلالی داشتید اما او سرمربی ماند و نتایج خوبی هم گرفته است!
خدا را شکر که همه چیز با آرامش و آسایش در باشگاه درجریان است. من نمی‌خواهم درباره مسائل گذشته حرف بزنم اما فعلا تیم نتایج خوبی گرفته و با فاصله کم نسبت به سایر تیم‌های صدرنشین در رده پنجم قرار دارد.
پس از عملکرد کادرفنی راضی هستید؟
قطعا وقتی تیم نتایج خوبی می‌گیرد، ما هم راضی هستیم. در دفعات قبلی نیز من به خاطر نتایج ضعیف تیم صحبت‌هایی انجام دادم چون همه امکانات را دراختیار کادرفنی قرار داده‌ایم. امیدواریم این فصل سایپا به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسد.
‌ اکثر تیم‌ها کار خود را برای نقل و انتقالات نیم‌فصل آغاز کرده‌اند، شما چطور؟
در این باره هنوز تصمیم خاصی نگرفتیم اما به‌زودی جلسه‌ای را با کادرفنی برگزار می‌کنیم تا درباره نیازهای تیم صحبت کنیم. فکر می‌کنم تعطیلات آینده لیگ فرصت خوبی باشد تا دراین‌باره تصمیم بگیریم.
گفته می‌شود نکونام به استقلال می‌رود و مسعود شجاعی نیز در راه سایپاست. این اخبار صحت دارد؟
اگر خود نکونام بخواهد به استقلال برگردد و استقلال نیز این بازیکن را بخواهد ما حرفی نداریم اما اگر نکونام علاقه‌ای به این مسأله نداشته باشد، حتی اگر استقلال پیشنهاد میلیاردی هم بدهد، ما قبول نمی‌کنیم. درباره مسعود شجاعی نیز صحبت‌هایی شده اما فعلا نمی‌توانم قطعی درباره آن حرف بزنم.
هدفتان در این فصل کجای جدول است؟
هدف‌گذاری که ما در ابتدای فصل با جذب چند بازیکن بزرگ داشتیم، کسب سهمیه آسیایی بود. به‌ هرحال روند تیم در هفته‌های اخیر مناسب بوده و به رقم خوردن این اتفاق کاملا امیدواریم. هنوز خیلی زود است که درباره جایگاه تیم‌ها در پایان فصل صحبت کنیم چون به نیم‌فصل هم نرسیدیم.
از فوتبال بگذریم. ازعملکرد تیم والیبال سایپا که در رده نهم جدول است، رضایت دارید؟
نسبت به بودجه‌ای که در تیم والیبال خرج کردیم، از عملکرد تیم رضایت داریم. تیم‌هایی همچون بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه و ثامن‌الحجج سرمایه‌گذاری زیادی روی تیم‌های والیبال خود کرده‌اند و مشخص است که رده‌های اول تا چهارم دراختیار این تیم‌هاست. فکر می‌کنم از نظر هزینه ما در لیگ هفتم یا هشتم باشیم و اگر بتوانیم همین جایگاه را درپایان فصل به‌ دست بیاوریم، راضی هستیم.
در سایر رشته‌ها نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟
متاسفانه باشگاه‌داری در ایران طوری شده که همه فقط به نتایج تیم فوتبال و شاید تیم والیبال نگاه می‌کنند و کارهای اصولی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. ما در اتومبیلرانی نیز تیم داریم که البته هنوز مسابقات آن آغاز نشده است. سایپا یک باشگاه واقعی است که امیدوارم تلاش‌هایمان در تمام رشته‌ها جواب دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا