سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معلمی: در ایام انتخابات شاهد برخی تخریب‌ها و بداخلاقی‌ها بودیم/ بهشتی: مسئولان برای بیکاری جوانان تدبیر کنند


آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور نوزدهمین اجلاسیه دور چهارم مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به انتخابات هفتم اسفند از ضرورت بازنگری و اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان سخن گفت.

وی افزود: نکته دیگر در خصوص شیوع و نوع تبلیغات نامزدهای این مجلس است که به نظارت و تدوین قانون متناسب نیاز دارد.
نماینده مازندران در مجلس خبرگان تأکید کرد: افتخار ما شاگردی حضرت امام(ره) در نجف اشرف و همراهی ایشان در قیام علیه نظام شاهنشاهی و پس از رحلت آن امام عزیز پشتیبانی از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است، اما در ایام تبلیغات انتخاباتی، شاهد برخی تخریب ها و بد اخلاقی ها بودم که گسست و انشقاق در جامعه و بین متدینین را موجب می شد.

معلمی تأکید کرد: اینجانب هیچگاه از خط امام و رهبری معظم نه تنها جدا نشده بلکه همواره مدافع و پشتیبان آن بوده و هستم.

به گزارش فارس، در ادامه نیز آیت الله احمد بهشتی نماینده فارس در خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پیش از دستور پرداخت و با تسلیت ایام فاطمیه، یاد و خاطره آیت الله خزعلی گرامی داشت و گفت: آیت الله خزعلی به عنوان یک شخصیت دینی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه داشتند به گونه ای که رحلت ایشان، خلائی را در جامعه به دنبال داشت.
نماینده مردم فارس در ادامه به برخی ناهنجاری ها و مشکلاتی چون بیکاری در کشور اشاره کرد و از مسؤلان خواست برای اشتغال جوانان تدبیری بیندیشد.
وی همچنین از خطر افت علمی در کشور ابراز نگرانی کرد و خواستار ارائه برنامه‌های راهبردی در این مورد شد.
آقای بهشتی همچنین یاد و خاطره آیت الله واعظ طبسی را گرامی داشته و ارتحال ایشان را تسلیت و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی با حکم رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه، جنایات آل سعود در کشور یمن و حمایت از گروه های تروریستی در سایر کشورها از سوی عربستان سعودی به شدت محکوم کرد و به دفاع از حزب الله لبنان پرداخت که از شورای شورای همکاری به سرکردگی عربستان به ناحق تروریست خوانده شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مشکل بیمه بیکاری کارگران و راه حل مسئولان