جزئیات ارزیابی عملکرد 5 فرودگاه استان کرمان در ۷ ماهه امسال


وزارت راه و شهرسازی جزییات ارزیابی عملکرد 5 فرودگاه استان کرمان در ۷ ماهه گذشته سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، بر اساس این گزارش تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی کرمان در ۷ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۶۰۳ پرواز بود که ۴۳۷ هزارو ۸۸۵ مسافر از طریق آن جابجا شدند.

تعداد پروازها و جابجایی مسافران فرودگاه بین المللی کرمان در ۷ ماهه امسال نسبت به ۷ ماهه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است به طوریکه تعداد پروازهای این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۷۹۳ سورتی پرواز و تعداد جابجایی مسافران از این فرودگاه نیز ۴۷۰ هزار و ۲۶۳ نفر بوده است.

همچنین در ۷ ماهه نخست امسال از فرودگاه سیرجان ۳۹۲ پرواز انجام شد که از طریق آن ۲۱ هزار و ۵۹۴ مسافر جابجا شدند. تعداد پروازهای این فرودگاه ۲۶ درصد کاهش و تعداد جابجایی مسافران از این فرودگاه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد کاهش داشته است به طوریکه در ۷ ماهه سال گذشته ۲۶ هزار و ۵۴۴ مسافر با ۵۳۲ پرواز جابجا شدند.

بر اساس این گزارش، تعداد پروازهای فرودگاه رفسنجان در ۷ ماهه نخست امسال نیز ۱۸۴ پرواز بود که ۱۲ هزار و ۸۳ مسافر از طریق آن جابجا شدند. تعداد پروازها و جابجایی مسافران فرودگاه بین المللی رفسنجان در ۷ ماهه امسال نسبت به ۷ ماهه سال گذشته به ترتیب ۳ درصد و ۱۱ درصد افزایش داشته است به طوریکه تعداد پروازهای این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۹ سورتی پرواز و تعداد جابجایی مسافران از این فرودگاه نیز۱۰ هزار و ۸۹۶ نفر بوده است.

تعداد پروازهای فرودگاه بم در ۷ ماهه نخست امسال نیز ۱۱۰ پرواز بود که ۵ هزار و ۷۷۳ مسافر از طریق آن جابجا شدند.

تعداد پروازها و جابجایی مسافران فرودگاه بین المللی بم در ۷ ماهه امسال نسبت به ۷ ماهه سال گذشته به ترتیب ۱۵ درصد و ۴ درصد کاهش داشته است به طوریکه تعداد پروازهای این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته ۱۳۰ پرواز و تعداد جابجایی مسافران از این فرودگان نیز۶ هزار و ۳۹ نفر بوده است.

همچنین تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت در ۷ ماهه نخست امسال ۹۶ پرواز بود که ۴ هزار و ۶۵۳ مسافر از طریق آن جابجا شدند. تعداد پروازها و جابجایی مسافران فرودگاه بین المللی جیرفت در ۷ ماهه امسال نسبت به ۷ ماهه سال گذشته به ترتیب ۱۰۰ درصد و ۱۰۰ درصد افزایش داشته است به طوریکه تعداد پروازهای این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته ۳۱ سورتی پرواز و تعداد جابجایی مسافران از این فرودگان نیز هزار و ۲۲۷ نفر بوده است.

خبرنگار: 3

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
برگهایی از عملکرد دکتر دهمرده در استان کرمان