سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارشی از مخدرهای دیجیتالی در کشور نداریم/ تریاک و شیشه مخدرهای پر مصرف ایران


علیرضا جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم در واکنش به شایعات جدید در خصوص مخدرهای صوتی و دیجیتالی در کشورمان اظهار داشت: طبق گزارشات سازمان ملل، انواع مختلفی مواد مخدر صنعتی و روانگردان در سطح دنیا تولید می‌شود و بنا بر این گزارشات، بیش از 520 مورد از این مواد در جهان شناسایی شده‌اند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با رد هرگونه شایعه مصرف مخدرهای صوتی و دیجیتالی بر اساس گزارش‌های موجود گفت: هنوز چنین مواردی در ایران مشاهده نشده و گزارشی از مصرف این مواد نیز به دست ما نرسیده است.

جزینی با اشاره به شایعات مختلف در این موارد همچون شایعه ورود ماده «کروکودیل» به کشور گفت:‌ علی‌رغم اینکه گزارشی در خصوص این موارد وجود ندارد ولی موضوع مخدرهای صوتی و دیجیتالی مورد رصد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالاترین مصرف مواد کشور، ماده مخدر تریاک است و شیشه، رتبه دوم مصرف در کشور را دارا است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در پایان گفت: گرچه چنین مواردی در کشور وجود ندارد ولی هشدار و آگاه سازی در خصوص این مواد اقدام مناسبی است تا جوانان و خانواده‌ها نسبت به مواد مخدر هوشیاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش تسنیم، سال گذشته خبرگزاری تسنیم در گزارشی نسبت به اوج گرفتن استفاده از این مخدرهای صوتی و دیجیتالی در کشورهای غربی و خصوصاً آمریکا هشدار داده بود.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
مصرف شیشه در ایران(قسمت دوم)