سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درایور Catalyst 15.11.1 برای کارت های گرافیک AMD منتشر شد


درایور Catalyst 15.11.1 برای کارت های گرافیک AMD منتشر شد

با ادامه یافتن ارائه درایور آزمایشی یکی پس از دیگری از سوی AMD، این کمپانی روز جاری یک درایور آزمایشی جدید منتشر کرد. Catalyst 15.11.1 با بهبود کارایی برای برخی عناوین بازی اخیراً عرضه شده همراه است و خبری از قابلیت‌ها و تغییرات بزرگ و مهم نیست.

شهر سخت افزار/ با ادامه یافتن ارائه درایور آزمایشی یکی پس از دیگری از سوی AMD، این کمپانی روز جاری یک درایور آزمایشی جدید منتشر کرد. Catalyst 15.11.1 با بهبود کارایی برای برخی عناوین بازی اخیراً عرضه شده همراه است و خبری از قابلیت‌ها و تغییرات بزرگ و مهم نیست.

به صورت کلی، این درایور یک گام رو به جلو در راستای بهبود کارایی پردازنده‌های گرافیکی AMD در اجرای Star Wars: Battlefront، Fallout 4 ،Assassin's Creed Syndicate و Call of Duty: Black Ops III است، رفع اشکال دیگری اعلام نشده است. با این حال هنوز هم مشکلات رفع نشده‌ای از جمله عدم امکان اجرای Assassin's Creed Syndicate و Star Wars: Battlefront در حالت تمام صفحه بر روی برخی لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده‎های اینتل، در لیست مشکلات شناخته شده باقی مانده است.

هم زمان که AMD چپ و راست یک درایور آزمایشی جدید منتشر می‌کند، این کمپانی وعده درایور انقلابی و نوآورانه Crimson را تا پیش از پایان سال میلادی جاری داده است.


ویدیو مرتبط :
معرفی نرم افزار و درایور جدید کارت گرافیک های AMD