سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات احمد ناطق نوری درباره بهره برداری سیاسی از اظهارات اخیرش


توضیحات احمد ناطق نوری درباره بهره برداری سیاسی از اظهارات اخیرش

خبرآنلاین/ احمد ناطق نوری می گوید انتساب حرف های او به قهرمان های ملی ورزش ایران که برای خدمت به شورای شهر رفته اند، یک بازی سیاسی است و خیلی از قهرمانان ملی که به شوراها رفته اند بیشترین تلاش را برای پیشرفت شهرهای شان داشته اند.
در پی انتشار گفت و گوی احمد ناطق نوری ، رئیس فدراسیون بوکس و نماینده با سابقه مجلس شورای اسلامی ، جریانات سیاسی مختلف سعی در مصداق سازی گفته های او برای اهداف سیاسی شان استفاده کردند. اتفاقی که سبب شد تا احمد ناطق نوری در گفت و گویی جدید با خبرآنلاین با انتقاد از این تفسیر اشتباه از گفته هایش، بگوید:« من بحثی کلی داشتم درباره آسیب های احتمالی ورود ورزشکاران به شوراهای شهر و حرف و حدیث هایی که مدت هاست به راه افتاده. در سال های اخیر مرم اقبال خوبی به انتخاب قهرمان های ملی شان برای شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور داشتند و حالا بعضی از اتفاقات ناخوشایند هم این انتخاب ها به همراه داشته است. خیلی از بچه ها که اتفاقا المپین های پر افتخار ایران هم بوده اند در کلانشهری مثل تهران توانسته اند عملکردی تحسین برانگیز داشته باشند و نقش هایی کلیدی در اداره شهر ایفا کنند. اگر من اشاره ای به ساخت ملک تجاری به جای ملک مذهبی کردم ، هیچ اشاره ای به شخص یا فرد خاصی ندارد وگرنه همه ما می دانیم بعضی از این بچه ها رفته اند در ساخت اماکن مذهبی مشارکت کرده اند و بانی ساخت بناهایی فرهنگی و مذهبی شده اند . آن هم در فضاهایی از شهر که اگر تبدیل به فضای تجاری می شدند ، میلیاردها تومان آورده مالی داشتند. بی شک این یک افتخار برای ورزش ماست مدال آوران المپیکی و قهرمانان ملی مثل رسول خادم،علیرضا دبیر ، حسین رضازاده،هادی ساعی ،بهنام محمودی و عباس جدیدی در مدیریت عالی شهری نقش ایفاء می کنند .البته این بچه ها و بچه های دیگری که در سراسر کشور به شوراها راه پیدا کردند باید مراقب باشند و طوری کار کنند که بهانه ای دست بدخواهان شان در جناح های سیاسی مخالف شان ندهند.»
مرد ریش سفید ورزش ایران که سال ها نقشی کلیدی در مناسبات سیاسی کشور ایفاء کرده است ، با گلایه از این بداخلاقی های سیاسی تاکید کرد:«دوستانی را که اینگونه قصد سیاهنمایی و بهره برداری ناصحیح سیاسی از یک گلایه ورزشی دارند را دوباره دعوت می کنم به تقوای الهی.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
صحبت های شنیدنی ناطق نوری