سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



زیبایی را گران نخرید!


زیبایی را گران نخرید!رپرتاژ آگهی/ جذابیت و زیبایی بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته و هر شخصی از زن تا مرد، از پیر تا جوان به دنبال ظاهری زیبا است. این زیبایی در گذشته شاید تنها به چهره ختم می شد، اما در عصر اینترنت و گسترش دنیای مجازی، طیف گسترده ای پیدا کرده است. نه اینکه زیبایی ظاهر مهم نیست، نه! اما چگونه به دست آوردن این زیبایی قطعاً اهمیت دارد.
تمایل به زیبایی در بسیاری از موارد شخص را تا پای اتاق عمل و تیغ جراحی می برد که در برخی از موارد با عدم رضایت و حتی زشتی فرد همراه خواهد بود. صرف هزینه ی کمتر از عرف مسلماً استفاده از محصولات نامعتبر، دستگاه های نامرتبط و اشخاص غیر متخصص را به همراه دارد؛ به همین خاطر تراژدی رقم می خورد که شخص هیچ راه بازگشتی برای خود متصور نیست و با صرف هزینه های بسیار هنگفت نیز به حالت اولیه خود نخواهد رسید.
صرف زمان برای یافتن مرکزی که زیبایی واقعی را به ارمغان بیاورد، اصلی ترین اقدام شما خواهد بود. اینکه بدانید کدام پزشک و کدام مرکز زیبایی می تواند مشکل شما را برطرف کند، به آن معنی است که همه ی مسیر را پیموده اید؛ البته کارنامه موفق و رزومه مناسب به شما آرامش روانی نیز خواهد داد که باز مسیر رسیدن به زیبایی را کوتاه تر می کند.
مرکز زیبایی وارسته یکی از آن مراکز خوشنام است که رزومه ی موفقی نیز در کارنامه ی خود دارد. این مرکز تحت نظارت دکتر شمس، عضو انجمن های لیزر پزشکی ایران و پزشکان زیبایی کانادا است. خدمات مرکز زیبایی وارسته که از به روزترین متدهای جهان به شمار می رود، از جمله موارد زیر است:
لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندریت
لیفتینگ صورت بدون جراحی با جدیدترین دستگاه HIFU در یک جلسه
رفع غبغب، برداشتن خال و جوانسازی پوست با جدیدترین دستگاه RF3D
برداشتن خال و زایده های پوستی با RF سرجیکال بدون خونریزی و بخیه
رفع اسکارهای جراحی جای جوش و منافذ پوست با ساب سیژن
تزریق ژل و چربی و بوتاکس
معجزه درمان با روش سلول درمانی PRP
مزوتراپی کلاسیک و جوانسازی
کاهش وزن به روش کرایولیپولیز و کاویتیشن
جدیدترین پکیج رفع ریزش و رویش مجدد مو
کلیه خدمات skin care (پاکسازی، آبرسانی، میکرودرم و رفع جوش های سرسیاه و ...)
رفع چین و چروک صورت، خط اخم و خنده در یک جلسه همراه بالا کشیدن صورت با لیفت نخی
رفع تیرگی دور چشم و جوانسازی پوست صورت و درمان پیری دست با میکرو نیدلینگ و کربوکسی تراپی
درمان تعریق زیر بغل

توجه داشته باشید که عوارض کم بعد از جراحی، دوره ی نقاهت کوتاه مدت و همچنین ماندگاری زیبایی از نکات بسیار مهمی هستند که کمتر جایی توانایی ارائه ی آن ها را به مراجعه کنندگان خود دارد، به همین خاطر قبل از هر اقدامی، بهترین مرکز ممکن را انتخاب کنید تا با دردسر کمتر و آرامش بیشتر به زیبایی مطلوب خود برسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از مرکز زیبایی وارسته و همچنین دکتر شمس می توانید به آدرس اینترنتی www.drshamsclinic.com مراجعه نمایید.
صفحه ی اینستاگرام مرکز زیبایی وارسته

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
اینترنت را گران نخرید