سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوتين برنامه ادامه حملات هوايي به تروريست ها در سوريه را بررسي کرد


پوتين برنامه ادامه حملات هوايي به تروريست ها در سوريه را بررسي کرد

ايرنا/ «ولاديمير پوتين» رييس جمهوري روسيه در نشست ويژه شوراي امنيت اين کشور، راهبرد ادامه حملات نيرو هوايي اين کشور به مواضع تروريست هاي تکفيري به ويژه داعش را در سوريه بررسي کرد.

دفتر مطبوعاتي کاخ کرملين مقر رياست جمهوري روسيه امروز (جمعه) اعلام کرد: در نشست اعضاي شوراي امنيت، مسائل مربوط به تداوم عمليات ضد تروريستي در سوريه و نتايج 35 روز گذشته بررسي شد.
بنا به اين گزارش، در اين نشست همچنين اوضاع شرق اوکراين بررسي و درباره از وضعيت کنوني به ويژه افزايش تنش ها در شرق اين کشور ابراز نگراني شد.
آمريکا، انگليس، فرانسه، آلمان، ترکيه، قطر و عربستان پنج سال پيش با هدف سرنگوني حکومت «بشار اسد» برنامه جذب و اعزام تروريست هاي افراطي از سراسر جهان به سوريه و همچنين سازماندهي و تقويت گروه هاي تروريستي از جمله جبهه النصره و داعش را آغاز کردند و بر اساس گزارش ها، شهرونداني از 100 کشور در صفوف تروريست ها در عراق و سوريه مي جنگند.
روسيه در چارچوب قراردادهاي همکاري نظامي خود با سوريه، حدود 50 فروند جنگنده سوخو، چندين بالگرد جنگي مي 24 و مجموعه اي از رزمناوها، يک ناو تجسسي و همچنين پهپادها را در خاک اين کشور براي مبارزه عليه تروريست ها به کار گرفته که با انجام همزمان بمباران ها و عمليات هجومي نظامي سوري گروه هاي تروريستي زمين گير شده اند.
روسيه با اعلام اينکه تاکنون بيش از 2200 هدف تروريست ها نابود شده، اعلام کرده است که بمباران ها تا زمان رسيدن به نتيجه مطلوب ادامه خواهد يافت و از اين پس ارتش سوريه براي پيشروي بيشتر در مناطق مختلف اين کشور توسط جنگنده هاي سوخو پشتيباني خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ادامه حملات ن