سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اندرويد Marshmallow در ۲۰۱۶ براي K3 Note و ۴ دستگاه ديگر برنامه ريزي شده است


اندرويد Marshmallow در ۲۰۱۶ براي K3 Note و ۴ دستگاه ديگر برنامه ريزي شده است

Lenovo اعلام کرده است که براي دستگاه هايي خاص قرار است آپديت اندرويد Marshmallow را منتشر کند. اين دستگاه هاي خاص همان موبايل هاي محبوب مي باشند، مانند گوشي هاي K3 Note و A7000/A7000 Plus که قرار است اين آپديت را دريافت کنند… البته نه به اين زودي.

تکفارس/ Lenovo اعلام کرده است که براي دستگاه هايي خاص قرار است آپديت اندرويد Marshmallow را منتشر کند. اين دستگاه هاي خاص همان موبايل هاي محبوب مي باشند، مانند گوشي هاي K3 Note و A7000/A7000 Plus که قرار است اين آپديت را دريافت کنند… البته نه به اين زودي.

خب همانطور که گفتيم سه مدل K3 Note و A7000/A7000 Plus در ليست اين آپديت هستند ولي دارندگان آنها بايد تا سپتامبر ۲۰۱۶ صبر کنند، وقتي که احتمالا گوگل اندرويد N را راه اندازي مي کند!

قابل ذکر است همه مدل ها در يک زمان اين آپديت را دريافت نمي کنند و بعضي از آنها زودتر آپديت مي شوند، مانند دو مدل Vibe S1 و Vibe P1 که در ليست آپديت اندرويد M مي باشند و در ژوئن سال ۲۰۱۶ آنرا دريافت مي کنند.

تا به الان اين ۵ دستگاه براي آپديت Marshmallow تاييد شده اند و Vibe Z2 Pro پرچمدار بر روي اندرويد ۵٫۰ Lollipop باقي مي ماند.


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی k3 نوت لنوو ( Lenovo K3 Note )