سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حماس ترور سمیر القنطار توسط دشمن صهیونیستی را محکوم کرد


به گزارش ایرنا،« سامی ابو زهری» سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه تاکید کرده است: جنبش حماس، جنایت دشمن صهیونیستی در ترور مبارز لبنانی سمیر القنطار را به شدت محکوم می کند و از جامعه بین الملل می خواهد به مسئولیت خود در قبال توقف عربده کشی های رژیم صهیونیستی عمل کند.
باسم نعیم از مقامات ارشد جنبش حماس هم در واکنش به جنایت شامگاه شنبه رژصهیونیستی در ترور سمیر القنطار اظهار داشت که ترور این مبارز لبنانی نشان می دهد تنها طرف ذینفع از جنگ های بیهوده و ویرانگر در کشورهای عربی و اسلامی، رژیم صهیونیستی است.
وی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: رژیم صهیونیستی تمامی طرف های منطقه ای را آماج حملات خود قرار داده است، اما کمتر کسی قصد ورود به عرصه جنگ با آن را دارد و برخی طرف ها هم با آن ائتلاف می کنند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت سمیر القنطار قدیمی ترین اسیر لبنانی در زندان های دشمن صهیونیستی را که سال 2008 آزاد شده بود، تایید کرد.
در بیانیه حزب الله آمده است که ساعت 22و پانزده دقیقه شنبه شب جنگنده های دشمن صهیونیستی یک ساختمان مسکونی در شهر جرمانا در ریف دمشق پایتخت سوریه را بمباران کردند.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است که در این حمله تعدادی از شهروندان سوری از جمله آزاده اسیر و مجاهد مقاوم سمیر القنطار به شهادت رسیده اند.
حزب الله برای همه شهدای به ویژه شهدای این حمله دشمن صهیونیستی رحمت واسعه الهی را مسئلت کرده است.
بسام القنطار برادر شهید سمیر القنطار اعلام کرد:با عزت خبر شهادت فرمانده مجاهد و مقاوم را اعلام و تاکید می کنیم که بعد از 30 سال صبر با افتخار از خانواده عزیز اسیران به خانواده عزیز شهدا منتقل شدیم.
شهید « سمیر القنطار» از مجاهدان مقاومت 20 ژوئیه سال 1962 مصادف با 29 تیرماه 1341 در شهرک دروزی نشین عبیه از توابع شهرستان عالیه استان جبل لبنان متولد شد.
خاورم ** 1324

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سمیر القنطار و السید حسن نصر الله