علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کتاب «مدیریت تولید فیلم» به چاپ سوم رسید


به گزارش خبرگزاری مهر، در کتاب «مدیریت تولید فیلم» که به مراحل تولید فیلم سینمایی می پردازد، دستور العمل هایی نیز برای سایر زمینه های تولید رسانه ای ارائه شده است.

در این کتاب که اطلاعات آن از اتحادیه ها، دفاتر دولتی، شرکت های بیمه، مشاوران حقوقی و از منابع متنوع دیگر برای ساخت فیلم جمع آوری شده است، مرحله به مرحله چگونگی کار مدیر تولید حرفه ای یا روش مدیریتی در هالیوود، نشان داده می شود.

«مدیریت تولید فیلم» در ۱۱ فصل به چاپ رسیده که عناوین آن عبارتند از مدیر تولید، اقتصاد فیلم، تدارک برای تولید، توصیه هایی ویژه به تولیدات با بودجه پایین، محل های فیلمبرداری، اتحادیه ها، بازیگران و کارکنان، پیمان نامه ها، قراردادها و مجوزهای کاری، فرم های بودجه و بودجه بندی تولید، بیمه و ضمانت های اتمام کار.

چاپ سوم کتاب ۲۳۲ صفحه‌ای «مدیریت تولید فیلم» با بهای ۱۱ هزار تومان توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
سیسم صحافی و تولید کتاب از رول چاپ شده توسط دستگاه چاپ دیجیتال