ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نامه رسمی فدراسیون فوتبال به عمان/ معرفی دو ورزشگاه به ایران


نامه رسمی فدراسیون فوتبال به عمان/ معرفی دو ورزشگاه به ایرانمهر/ خبرگزاری «د.پ.آ» اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا، نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال عمان نوشته که این درخواست با موافقت عمانی‌ها همراه بوده است.
خبرگزاری «د.پ.آ» در گزارشی درباره آخرین وضعیت تیم‌های ایرانی برای رویارویی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: «فدراسیون فوتبال عمان نامه‌ای رسمی از سوی همتای ایرانی خود برای میزبانی نمایندگان ایران در عمان برای بازی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده است. این اتفاق بعد از آن روی داده که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است تا دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در زمین بی طرف برگزار شود.»
این خبرگزاری آلمانی در ادامه به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عمان نوشته است: « ما رسما با درخواست ایران موافقت کردیم و این باعث خوشحالی است که از باشگاه‌های عربستانی در عمان پذیرایی کنیم.»
نکته جالب اینکه حتی دو ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات نمایندگان ایران هم مشخص شده است. خبرگزاری د.پ.آ به نقل از این منبع آگاه آورده است: « مسابقات در دو ورزشگاهی که معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد، برگزار می‌شود. در صورتی که AFC موافقت کند، مسابقات در مجموعه «بوشر» که ۳۵ هزار نفر گنجایش دارد و همچنین ورزشگاه «السیب» که ۱۷ هزار نفر تماشاگر را در خود جای می‌دهد برگزار می‌شود.»
قرار است فدراسیون فوتبال ایران تا یکی، دو روز آینده نظر نهایی خود را برای انتخاب زمین بی طرف اعلام کند.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 16 مهر