سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش بینی چهار باب مسجد در شهر مهاباد برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی


ایرج شجاعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان انتخابات می توانند در این چهار مسجد که در مناطق مختلف شهر واقع شده است، اقدام به سخنرانی کرده و برنامه های خود را برای مردم اعلام کنند.
وی این مساجد را شامل مسجد جامع منطقه پشت تپ، مسجد چهار یار نبی فرهنگیان، مسجد نور تپه قاضی و دارالاحسان میدان محمودکان عنوان کرد.
شجاعی اضافه کرد: هر کدام از نامزدها می توانند در سه وقت زمانی تعیین شده در طول روز برای حاضران در این مساجد سخنرانی کنند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی ستاد انتخابات این شهرستان برای هر کدام از نامزدها در هر مسجد سه وقت زمانی تعیین شده است که می توانند در این مساجد به تبلیغ برنامه های خود بپردازند.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد 12 نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت می پردازند.
در این دوره 116 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان پیش بینی شده است.
شهرستان مهاباد 215 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 162 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
در انتخابات هفتم اسفندماه از استان آذربایجان غربی از میان 172 نفر داوطلب، 12 نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از میان پنج نامزد، سه نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یک نماینده نیز به عنوان منتخب اقلیت های دینی برای مجلس انتخاب خواهند شد.
شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب 9 مرکز حوزه اصلی و شهرستان های شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، اشنویه، سردشت، شاهین دژ و تکاب هشت مرکز و حوزه فرعی انتخابات در آذربایجان غربی اعلام شده است.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هشدار به نامزدهای انتخاباتی