ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آخرین وضعیت پیشکسوت استقلال از زبان همسرش


آخرین وضعیت پیشکسوت استقلال از زبان همسرشکاپ/ با از کار افتادن کلیه های رضا احدی وضیت جسمانی او از گذشته هم بدتر شده است.
خانم عقیلی، همسر پیشکسوت استقلال اظهار داشت: بدترین روزهای زندگی مان را پشت سر می گذاریم این روزها اصلا خوب نیست. کابوس های زیادی داریم. ای کاش تمام این اتفاقات خواب و خیال بود.
وی ادامه داد: رضا یک انسان به تمام معنا و مرد بزرگی است. او مهربان، خونگرم، با محبت است. همیشه بزرگترین دغدغه زندگی اش آرامش و سلامتی خانواده و هموطنانش است. او هرکمکی می توانست انجام داد و با جرات می توانم بگویم یک مرد به تمام معنا محسوب می شود.
خانم عقیلی خاطرنشان کرد: ازدواج من و آقا رضا به سال ها پیش برمی گردد. سال 67 حاصل این ازدواج دو فرزند است یک دختر و یک پسر. همیشه از او خاطرات خوبی به همراه داشته و دارم و این خاطرات شیرین و دوست داشتنی است. وقتی او را در این شرایط می بینم عذاب می کشم. به خدا قسم حق رضا این نیست. از خدا می خواهم به دل من، به دل بچه هایش، به دعاهای مردم نگاه کند و رضا را به ما برگرداند. او خیلی جوان است و باید حالا حالاها در کنارمان باشد.
همسر احدی در پایان گفت: با توجه به وضعیت جسمانی و اینکه کلیه های ایشان دچار مشکل شده است رضایت دادم تا فردا کار دیالیز آغاز شود.این روزها فقط از خدا یک چیز می خواهم شفای رضا.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت استقلال اهواز از زبان علی حنطه (نود ۴ آبان)