ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاهکار شبکه سه بعد از دربی جذاب تهران


شاهکار شبکه سه بعد از دربی جذاب تهرانجام نیوز/ آمار بعد از بازی تلویزیون در بازی‌های مختلف، همیشه با تردیدهای زیادی همراه بوده است.
در بازی پرحادثه دیروز پرسپولیس و استقلال آمار تلویزیونی بیشتر از همیشه به چشم آمد. پرسپولیسی‌ها در این بازی 11 شوت به سمت دروازه داشتند و استقلالی‌ها هم 8 شوت به سمت دروازه حریف زدند. در آمار تلویزیونی، آمار شوت داخل چارچوب هر دو تیم پایین‌تر از تصاویر بازی و 6 بر 6 بود. با یک محاسبه ساده، پرسپولیسی‌ها با 4 گل، یک پنالتی و دابل سیو رحمتی بیشتر از 6 ضربه داخل چارچوب زده‌اند.
حتی در زمینه اخطارها هم اخطارهای هر دو تیم اشتباه درج شده‌اند. در آمار تلویزیونی، بازیکنان استقلال 3 اخطار گرفتند. در حالی که حنیف، کریمی، ابراهیمی و مجیدی در این بازی با کارت زرد جریمه شدند.
کاش حداقل در بازی‌های پربیننده مثل دربی، این آمارهای عجیب و غریب توسط تلویزیونی اعلام نشوند و بینندگان فقط به اندازه دیدن مرتضی حسینی و تبلیغات 3090 عذاب بکشند.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برخلاف دربی تهران دربی اصفهان با کیفیت بود