سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه پارس آباد: طایفه گرایی جایگاهی در اسلام ندارد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رشادی در خطبه های نمازجمعه پارس آباد، با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان می بایست اخلاق انتخاباتی را رعایت و به قانون که فصل الخطاب است تمکین کنند و از وعده وعیدهای بی مورد و ناممکن بپرهیزند .
وی با تاکید بر اجتناب کاندیداها از راه اندازی کارناوال ها و کاروان های تبلیغاتی ، اظهار کرد: چنین شیوه های غلط تبلیغاتی موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شود.
وی با اعلام اینکه قانون اساسی شورای نگهبان را مرجع تشخیص صلاحیت کاندیداها می داند، گفت: نظر نهایی تأیید یا رد صلاحیت نامزدها طبق قوانین با شورای نگهبان است.
امام جمعه پارس اباد ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) خواستار حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمین شد.
وی اظهار داشت: اسلام دین اخلاق و ارزش است و باید با اعتقاد راسخ در شناساندن اسلام ناب محمدی تلاش کرد.
وی با بیان اینکه حضرت امام صادق (ع) احیاء کننده دین اسلام و مذهب تشیع بودند، اضافه کرد: زمانی که حکومت بنی عباس مسیر اسلام را منحرف کرد و اسلام را صرفاً در حکومت خلاصه کرد حضرت امام صادق (ع) دین اسلام و مذهب تشیع را احیاء کردند.
پارس آبادمغان در شمال استان اردبیل واقع است.
7121/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ملامت در اسلام جایگاهی ندارد