ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تعداد گل‌های دو مهاجم لستر سیتی بیشتر از 14 تیم لیگ برتری+عکس


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال لستر سیتی در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با 32 امتیاز صدرنشین است و دو مهاجم این تیم در این میان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

جیمی واردی موفق شده با 14 گل زده در صدر گلزنان جزیره باشد و ریاض محرز الجزایری‌الاصل هم با 10 گل زده در مکان چهارم قرار دارد.

این دو مهاجم در حالی در مجموع 24 گل زده‌اند که 14 تیم جزیره از آن‌ها کمتر گل زده‌اند.

تیم‌های نظیر ساوتهمپتون، منچستر یونایتد، کریستال پالاس، بورنموث، لیورپول، چلسی، نوریچ، ساندرلند، واتفورد، نیوکاسل، سوانسی، وست‌بروم، استون ویلا و استوک سیتی تیم‌هایی هستند که کمتر از دومهاجم لستر گل زده‌اند.

به گزارش فارس، لستر سیتی با هدایت کلودیو رانیری ایتالیایی تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با به ثمر رساندن 32 گل بهترین خط حمله را در اختیار دارد.

 

 

 

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/2EHT9D


ویدیو مرتبط :
گل های بازی منچستر سیتی 2-0 لستر سیتی