سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تسهیلات 800 میلیارد ریالی بانک دی به تولیدکنندگان دارو در کشور


به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی بانک دی، اعطای تسهیلات به شرکت های موفق دارویی در سال های اخیر در دستور کار بانک دی قرار گرفته است به همین منظور با شناسایی شرکت های معتبر تاکنون پنج شرکت بزرگ دارویی از خدمات مالی بانک دی بهره مند شده اند.
این شرکت ها که دارای سوابق زیادی در حوزه داروسازی و تولید انواع داروهای مورد نیاز، انواع ضدعفونی کننده ها، محصولات آرایشی و بهداشتی و تولید داروهای دام و طیور هستند، در مقاطع مختلف از بانک دی تسهیلات دریافت کرده اند که در مجموع میزان اعتبار تخصیص یافته به این شرکت ها تا پایان دوره بیش از 800 میلیارد ریال خواهد بود.
بانک دی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و ارائه تسهیلات و خدمات به همه بخش های فعال کشور که در مسیر خدمت رسانی به مردم و جامعه گام بر می دارند، علاوه بر شرکت ها و تولیدکنندگان اقتصادی و بازرگانی چتر همکاری های مالی خود را به دیگر بخش های فعال کشور نیز گسترده است.
هم اکنون بر اساس اعلام دستگاه های مرتبط به لحاظ عددی بیش از 95 درصد داروهای مصرفی کشور از سوی تولیدکنندگان داخلی تامین می شود. اغلب شرکت های فعال دارویی در زمینه صادرات دارو نیز فعال هستند.
اقتصام(1)** 9141 ** 2023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تزریق تسهیلات برای روان کردن چرخ‌دنده‌های صنعت کشور نیاز جدی تولیدکنندگان داخلی