فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یک سوم کلاس های درس مازندران نیاز به بازسازی دارند


قربانعلی شیرزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :از 21 هزار کلاس درس مازندران حدود هفت هزار کلاس برای فراهم کردن فضای امن و مناسب تحصیلی دانش آموزان نیاز به مقاوم سازی و بازسازی دارند .
وی ادامه داد : بازسازی و مقاوم سازی بیش از چهار هزار کلاس درس مازندران در یک دهه اخیر با اعتبار دو هزار و 700 میلیاردریال انجام شد .
مدیر کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس مازندران به تعداد 160 پروژه آموزشی نیمه کاره در استان اشاره کرد و افزود : با تکمیل این تعداد پروژه یکهزارو 12 کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه می شود .
وی هزینه تکمیل این طرح ها را یکهزار و 350 میلیارد ریال اعلام کرد .
شیرزاد که میانگین برخورداری هردانش آموز مازندران از فضای اموزشی را به نسبت کشوری پایین تر دانست ، ادامه داد : میانگین برخورداری هر دانش آموز کشور از فضای آموزشی به میزان چهار و 95 صدم مترمربع است که این رقم برای هر دانش آموز مازندران چهار و ۷۵ صدم متر مربع است .
استان مازندران بنابر اخرین امارها حدود 500 هزار دانش اموز دارد.
2096/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
و امرزو کلاس درس ما..چی کلاس درس؟؟؟خخخ نبینی از دس رفته