علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اکران فیلم های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در اراک آغاز شد


در آئین افتتاحیه این جشنواره که در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد، جمعی از مسئولان استان مرکزی از جمله معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی حضور داشتند.
مسئول جشنواره فیلم سبز در استان مرکزی در حاشیه این آئین در گفت و گو با ایرنا گفت: این جشنواره تا 31 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و در این مدت بیش از 90 فیلم مستند ملی، بین المللی، کوتاه و بلند داستانی و انیمیشن در شش نوبت صبح و عصر اکران می شود.
زهرا عسگری افزود: فیلم های این جشنواره در فرهنگسرای آئینه و مجتمع ستارگان اراک نمایش داده می شود.
مسئول جشنواره فیلم سبز در استان مرکزی ادامه داد: اداره کل محیط زیست این استان در کنار این جشنواره اقدام به برگزاری جشنواره استانی با رویکرد تنوع زیستی بومی در رشته های عکس، پوستر و کاریکاتور و با موضوعات آب، هوا، خاک، تنوع زیستی و تالاب کرده است.
عسگری اظهار کرد: در پایان این جشنواره از نفرات برتر استانی تقدیر به عمل می آید.
برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور و کاردستی دانش آموزان با استفاده از دور ریختنی ها، برگزاری نشست های تخصصی و ارائه آموزش های موسسه زیست محیطی ارمغان روح بخش طبیعت به 15 روستای حاشیه تالاب میقان اراک با موضوع مدیریت مصرف آب از مهمترین برنامه های جنبی این جشنواره در استان مرکزی است.
3005/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اکران پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار-313tan