ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال سبحان داروی رشت تیم مهتاب بافت شفت را شكست داد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه كه عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت موفق شد در یك بازی برتر ، با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال مهتاب بافت شفت به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه كه از هفته بیست و یكم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت در یك بازی برتر موفق شد حریفش را با دو گل شكست دهد تا با كسب این پیروزی ، مكان دوم خود در جدول رده بندی را حفظ كند .
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته بیست و یكم این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان نوین انزلی با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری چوبر تالش را شكست داد و دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماسال و شهرداری كلاچای با نتیجه مساوی یك بر یك خاتمه یافت .
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم فوتبال ملوان نوین انزلی با كسب 44 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم سبحان داروی رشت با كسب 43 امتیاز دوم است ، تیم مرغ مادر صومعه سرا با كسب 40 امتیاز در مكان سوم قرار دارد و تیم پاس گیلان با كسب 38 امتیاز و یك بازی كمتر در رتبه چهارم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 13 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت 93-92