سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ممنوعیت پرواز هواپیماها از مصر به روسیه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «نووستی»، مدیریت فرودگاه «دوما ددوو» در مسکو، امروز اعلام کرد آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه در پیامی اعلام کرده است پروازهای شرکت «هواپیمایی مصر» به روسیه را از روز شنبه (23 آبان) ممنوع می‌شود.

در حالی‌که پیشتر در پی تعلیق پرواز هواپیماهای روسیه به مصر در 6 نوامبر، شرکت «هواپیمایی مصر» اعلام کرده بود که امکان افزایش پروازهایش به روسیه را بررسی می‌کند.

همزمان، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی روسیه «ایروفلوت» اعلام کرده است که پروازهای هوایی بین روسیه و مصر را از اول دسامبر کاهش خواهد داد.در همین حال، قاهره اعلام کرد از تصمیم مسکو در ممنوع اعلام کردن پروازهای شرکت «هواپیمایی مصر» شوک‌زده شده است.

«هشام زعزوع» وزیر گردشگری مصر گفت: «من از این تصمیم غیرمنتظره روسیه شوک‌زده شده‌ام و امیدوارم طرف روسی طی ساعات آینده درباره این تصمیمش تجدیدنظر کند.

تصمیم شرکت هواپیمایی روسیه مبنی بر ممنوعیت پرواز هواپیماها از مصر به روسیه پس از آن صورت می‌گیرد که یک فروند هواپیمای روسی هواپیمای روسی حامل گردشگران در 9 آبان در «شرم الشیخ» مصر سقوط کرد و همۀ 224 سرنشین آن کشته شدند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
ممنوعیت پرواز یک خانم