سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خواهند گرفت


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، طی سخنانی با بیان تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر اظهار داشت: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید در یک کشوری با ادعای حکومت اسلامی، یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند؛ او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.

نقدی گفت: رژیم منحوس و نجس سعودی از ابتدای تاسیس خود به دست انگلستان خبیث، هیچ چیز جز کشتار مسلمانان نداشته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: کجاست آن حقوق بشری که برای یک قاتل تروریست و یک فاسق قاچاقچی مواد مخدر بیانیه و قطع نامه می دهد و در اینجا یک مظلوم بی گناه به خاطر یک حرف به شهادت می رسد سکوت مرگ بار اتخاذ می کنند؛ مرگ بر حقوق بشرتان.

نقدی تصریح کرد: این واقعیت امروز دنیاست که یک عده زورگو چون اسلحه به دست دارند به خودشان اجازه همه کار میدهند و هرجا مردمی بخواهد روی پای خودشان بایستند محکوم به تجاوز، تحریم، ترور و محصره هستند هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1CD1XQ


ویدیو مرتبط :
وحدت شیعه و سنی (تقدیم به همه مسلمانان عزیز)